perchi Postat 10 december 2008 Dela Postat 10 december 2008 Jag laddade hem den nya uppgraderingen av mozilla firefox hÀromdan och vad hÀnder, jo det kraschar varje gÄng jag trycker upp det.. Jag antar att det Àr sÄ med alla som har gjort det.. har provat tankat hem det igen utan nÄn vidare framgÄng, nÄn som har nÄtt tips pÄ var man hittar det förre mozilla firefox? explorer Àr verkligen det sista jag vill anvÀnda! Tacksam för svar Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 10 december 2008 Dela Postat 10 december 2008 Jag laddade hem den nya uppgraderingen av mozilla firefox hÀromdan och vad hÀnder, jo det kraschar varje gÄng jag trycker upp det.. Jag antar att det Àr sÄ med alla som har gjort det.. har provat tankat hem det igen utan nÄn vidare framgÄng, nÄn som har nÄtt tips pÄ var man hittar det förre mozilla firefox? explorer Àr verkligen det sista jag vill anvÀnda! Tacksam för svar Testa att radera alla instÀllningar först. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
perchi Postat 11 december 2008 TrĂ„dstartare Dela Postat 11 december 2008 var gör jag det..? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Opiiate Postat 12 december 2008 Dela Postat 12 december 2008 ALT + F4 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
perchi Postat 13 december 2008 TrĂ„dstartare Dela Postat 13 december 2008 jo, nog för jag inte Ă€r kunnig pĂ„ Ă€mnet datorer men jag Ă€r inte dum haha!đ skĂ€mt och sido, Ă€r det ingen som vet var jag fĂ„r tag pĂ„ den föregĂ„ende versionen eller sĂ„? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Valle Postat 13 december 2008 Dela Postat 13 december 2008 Dator, OS, FireFox version? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 december 2008 Dela Postat 13 december 2008 (redigerat) ja precis. Vad snackar vi om för versioner? Finns ju en ny betaversion och en "ny" stabil version av FF. Sen om det bara var till mac eller ej vet jag inte! Redigerat 13 december 2008 av Pazo Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
perchi Postat 13 december 2008 TrÄdstartare Dela Postat 13 december 2008 well, jag vet tyvÀrr inte vilken version det Àr:S men jag vet dÀremot att jag har en pc med windows xp! Àr det ingen annan som har rÄkat ut för samma sak? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.