Jump to content
Annons

logic pro 8 soundtrack

Recommended Posts

OLVE (oregistrerad)
Postat

Hei.

Jeg vil vite om det finns en typ manual hur man kommer i gång och bruker "Soundtrack" som föger med Logic pro 8

Mvh

OLVE

Annons
Postat (redigerat)

Köper man Logic 8 Studio medföljer det manualer i pappersform till alla medföljande program. Det finns också hjälpfiler i PDF-format i Logic som kopior på manualerna i pappersform. Du borde med andra ord redan äga det du söker.

Redigerat av Implasticyde
OLVE (oregistrerad)
Postat
  Implasticyde sa:
Köper man Logic 8 Studio medföljer det manualer i pappersform till alla medföljande program. Det finns också hjälpfiler i PDF-format i Logic som kopior på manualerna i pappersform. Du borde med andra ord redan äga det du söker.

manualen i papperform är tyvärr borta....

drloop (oregistrerad)
Postat

Mmm, försvann i förra flytten, och kartongen med... 🙂

Postat
  OLVE sa:
  Implasticyde sa:

manualen i papperform är tyvärr borta....

men vilken tur då att pdf:erna finns kvar

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Dom är ju inga pedagogiska mästerverk direkt oavsett om dom försvann i flytten eller ej. Jag har nån hyllmeter Logicmanualer och dom är inte slitna kan man lugnt säga. Det beror inte på min lathet eller lässvårigheter jag fixar Engelskan helt ok, det är ena tröglästa jäklar helt enkelt. Så värdet av om dom finns kvar eller ej kanske inte är avgörande för om vi ska hjälpa till eller ej.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.