Jump to content
Annons

SMS.


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Fru Sjuksköterska slutar jobba 1600. Kvart i fyra skriver jag ett sms; "Åker å köper nån mat, jag älskar dig!" Hon har sin egen nalle avstängd på dagarna, men när hon går ut till bilen slår hon på och ser ev sms.

Halvvägs till Konsum pep det ändå: "Puss, puss, mitt gosegryn!". Jag svarade; hehehee!

Handlade och for hem, frun kommer strax efter.

-Vad du svarade gosigt då, sa jag.

-Vadå gosigt?

-Ja, eh, smset... (får onda aningar, fan ligger inte hennes telefon på soffan när jag tänker efter)

-Min telefon ligger i soffan, vad har du gjort nu då? Sen blir det förhör under höga gapskratt, jag försöker neka, att jag bara hittade på.

-Ta hit telefon får jag se vart du skickade det...

-Den ligger ute i bilen... (ljug)

Kollar sen på dass med låst dörr och i full panik-skräck, jag har skickat kärleksförklaringen till nya pianisten jag knappt känner! Skickar ett nytt: "Oj, skickade sms till dig avsett för sambon..." Han svarar "Hahahaha, det är bara fint med kärlek:lol:"

Frun kommer med nya fniss och skratt sen hon varit ute o rökt: -Nu har jag nåt nytt att berätta om dig på jobbet, de kommer att vrida sig!

Telefonjävelen är så att det syns två adresser samtidigt när man ska välja. Måste byta telefon. Fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...