Jump to content
Annons

HokosPokos!


HokosPokos

Recommended Posts

Blev medlem för någon vecka sen. Ja... ska väl prata lite om mig själv då.

Jag heter Zacharias egentligen, är 92a och musik är mitt liv. Har alltid varit. Går på musikgymnasium (slagverklinjen) i Stockholm. Har spelat trummor i ungefär 5 år, men har däremot inte varit speciellt bra förns nåt år tillbaka. Spelar även gitarr och bas, men är inte lika bra på det som på trummor. Lyssnar på väldigt mycket olika slags musik. Metal, punk, rock, country osv. Favorit band (som inte är underground som jag egentligen lyssnar mest på). Motörhead, Creedence, Carcass och Nirvana.

Spelar i ett punkband som heter Manipulation (länkar längst ned av inlägget). Vi spelar kängpunk som är en hårdare variant av den mer "vanliga" punken.

Letar för nuvarande efter medlemmar till ett death metal band. Ja... vad mer ska jag säga om mig själv?

Kan också säga hur glad jag är att jag hittat det är forumet! Handlar ju precis om det jag intresserar mig för och verkar vara en väldigt mogen stämning på det också, count me in!

www.myspace.com/manipulationswe

Redigerat av HokosPokos
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...