perrock Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 http://www.musikborsen.se/ pÄ den hemsida om du söker:220120 hittar du den jag undrar hur man kopplar den till datorn
perrock Postat 16 november 2008 TrĂ„dstartare Postat 16 november 2008 Via USB vad jag kan se đ MVH Anders hur mĂ„nga USB kablar mĂ„ste man ha har bara 0
Anders F Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 Vad jag kan lÀsa mig till pÄ sidan sÄ ansluts bÄde ljudkort och kontroll via USB, sÄ det blir 2 USB-kablar dÄ, men om du gÄr in pÄ musikbörsen sÄ vet ju de exakt vad du skall ha för kablar med sÄ att det blir rÀtt. MVH Anders
perrock Postat 16 november 2008 TrÄdstartare Postat 16 november 2008 Vad jag kan lÀsa mig till pÄ sidan sÄ ansluts bÄde ljudkort och kontroll via USB, sÄ det blir 2 USB-kablar dÄ, men om du gÄr in pÄ musikbörsen sÄ vet ju de exakt vad du skall ha för kablar med sÄ att det blir rÀtt. MVH Anders ska den dÀr grejen som en julklapp tÀnkte jag
TimVikman Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Funderar starkt pĂ„ att köpa detta paket. Fungerar det bra för dig? Kan inte alls mycket om inspelning men om jag inte har missuppfattat sĂ„ Ă€r det Ă€r 1 input gitarr/bas? och 1 input till mikrofon? (eventuellt uppmickning) har du prövat att micka trummor eller liknande? isf lĂ„ter det okej? đ
perrock Postat 5 januari 2009 TrĂ„dstartare Postat 5 januari 2009 jag fick den inte i julklapp đ men jag ska köpa den sĂ„ nĂ€r jag har köppt den kan jag göra en grej om den annars om du köper den för du göra det
TimVikman Postat 5 januari 2009 Postat 5 januari 2009 jag fick den inte i julklapp đmen jag ska köpa den sĂ„ nĂ€r jag har köppt den kan jag göra en grej om den annars om du köper den för du göra det đ Okej har hiittat lite annat smĂ„tt o gott nu med. men tack Ă€ndĂ„!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.