anarkisten1 (oregistrerad) Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 (redigerat) Det här är förmodligen gammal skåpmat men jag hittade det nyss. Till saken då, jag bara undrar om nån ville hjälpa mig att dubbelkolla så det verkligen blir stereo när man klickar på den här länken. Jag har lagt till &fmt=18 i slutet och det ska tydligen göra att man får lyssna i stereo, om det är i stereo vill säga. Det är ju låtar som jag visat här förut men just med dom så kunde vara skoj om man kunde skicka länkar så att folk kan lyssna i stereo. Till saken hör att här hos mig blir det stereo så det borde det ju rimligtvis bli hos er oxå men..... http://www.youtube.com/watch?v=gjMS9pNxamA&fmt=18 http://www.youtube.com/watch?v=SojLCyXWUxA&fmt=18 Redigerat 15 november 2008 av anarkisten1
Anders F Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Klickade bara på första länken och visst är det stereo här hos mig också 😉 MVH Anders
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Tackar Gizmozis Perfekt då får man klämma dit &fmt=18 i slutet av länken.
DieHard (oregistrerad) Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Fungerar på de flesta videos på youtube men inte alla.
Dingbats Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 Jag hör inget ljud överhuvudtaget, men jag kör iofs Gnash istället för Flash.
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 OK tack för lyssningen o hjälpen.
Memphis Postat 15 november 2008 Postat 15 november 2008 (redigerat) Coolt! Jag undrar varför det inte e standard på Youtube? 🙂 Edit: Nice, blev ju stor skillnad tycker jag, på denna låten var det tydligt: Tack för tipset! 🙂 Mvh Memphis Redigerat 16 november 2008 av Memphis
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 16 november 2008 Postat 16 november 2008 Tack Memphis, ja visst fan är det konstigt för det blir ju en jäkla skillnad och speciellt för en crappy amatörinspelning som min. Då kan man ju tänka sig hur det måste kännas för nån som lägger upp en så proffsig produktion som den i dina länkar att per automatik inte kunna vara säker på att folk får lyssna med bästa möjliga ljud.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.