Andree Postat 11 november 2008 Dela Postat 11 november 2008 Hej! Jag undrar om det är möjligt att konvertera mp3-format till wav-format. Jag har precis köpt ett digitalpiano som har en inbyggd funktion där man genom USB-anslutning kan få möjlighet att spela till wav-filer, men inte mp3. Någon som vet något matnyttigt? /Andrée Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 november 2008 Dela Postat 11 november 2008 Audacity converterar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maart (oregistrerad) Postat 11 november 2008 Dela Postat 11 november 2008 jag använder Switch ibland http://www.nch.com.au/switch/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Assar Postat 11 november 2008 Dela Postat 11 november 2008 (redigerat) Lamedrop är enkel och bra, med drag-and-drop. Kan konvertera åt båda håll. Redigerat 11 november 2008 av Assar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andree Postat 11 november 2008 Trådstartare Dela Postat 11 november 2008 Tackar så mycket för hjälpen grabbar, jag har testat och det fungerar. /Andrée Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.