Fippe Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 (redigerat) När jag försöker ladda tex trummor så hänger sig programmet. Ladda VSTn och ratta fungerar, men ladda ljud gör så det hänger sig. Det funkar både i Cubase, standalone och på en annan dator version sju av fl. Men nu hänger sig det bara. Är det något med att jag har version åtta nu? Redigerat 7 november 2008 av Fippe
base10 Postat 5 november 2008 Postat 5 november 2008 När jag försöker ladda tex trummor så hänger sig programmet.Ladda VSTn och ratta fungerar, men ladda ljud gör så det hänger sig. Det funkar både i Cubase, standalone och på en annan dator version sju av fl. Men nu hänger sig det bara. Är det något med att jag har version åtta nu? Har du kollat så att det är vst versionen och inte dxi, eller tvärt om? Vissa pluggar kan ju krångla så ibland :/
Fippe Postat 5 november 2008 Trådstartare Postat 5 november 2008 Hade varit skönt om det varit så! Men har bara VST.
Lonian Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Ännu en anledning till varför jag inte uppgraderar till 8an med andra ord.
Memphis Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Låter ju inte så kul. Har du testat få hjälp på EastWests forum? http://www.soundsonline-forums.com/index.php Massa kunnigt folk. Mvh Memphis
Fippe Postat 7 november 2008 Trådstartare Postat 7 november 2008 Nej, har missat det. Men ska kolla nu 😄 Märkt hur svårt det är att komma in på eastwests hemsida genom att söka på google? Bara en tanke 😄
Piccazzo Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Märkt hur svårt det är att komma in på eastwests hemsida genom att söka på google? Dök upp som första altenativ när jag sökte ? Google Search
Fippe Postat 7 november 2008 Trådstartare Postat 7 november 2008 Kanske bara jag som är blind 😉 Allt löste sig när jag uppdaterade play och MOR.
Memphis Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Kanske bara jag som är blind 🙂 Ja, då är det inte lätt såklart.. 🙂 Allt löste sig när jag uppdaterade play och MOR. Men vad bra, gött att det löste sig! Mvh Memphis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.