Fippe Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 (edited) När jag försöker ladda tex trummor så hänger sig programmet. Ladda VSTn och ratta fungerar, men ladda ljud gör så det hänger sig. Det funkar både i Cubase, standalone och på en annan dator version sju av fl. Men nu hänger sig det bara. Är det något med att jag har version åtta nu? Edited November 7, 2008 by Fippe
base10 Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 När jag försöker ladda tex trummor så hänger sig programmet.Ladda VSTn och ratta fungerar, men ladda ljud gör så det hänger sig. Det funkar både i Cubase, standalone och på en annan dator version sju av fl. Men nu hänger sig det bara. Är det något med att jag har version åtta nu? Har du kollat så att det är vst versionen och inte dxi, eller tvärt om? Vissa pluggar kan ju krångla så ibland :/
Fippe Posted November 5, 2008 Author Posted November 5, 2008 Hade varit skönt om det varit så! Men har bara VST.
Lonian Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 Ännu en anledning till varför jag inte uppgraderar till 8an med andra ord.
Memphis Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 Låter ju inte så kul. Har du testat få hjälp på EastWests forum? http://www.soundsonline-forums.com/index.php Massa kunnigt folk. Mvh Memphis
Fippe Posted November 7, 2008 Author Posted November 7, 2008 Nej, har missat det. Men ska kolla nu 😄 Märkt hur svårt det är att komma in på eastwests hemsida genom att söka på google? Bara en tanke 😄
Piccazzo Posted November 7, 2008 Posted November 7, 2008 Märkt hur svårt det är att komma in på eastwests hemsida genom att söka på google? Dök upp som första altenativ när jag sökte ? Google Search
Fippe Posted November 7, 2008 Author Posted November 7, 2008 Kanske bara jag som är blind 😉 Allt löste sig när jag uppdaterade play och MOR.
Memphis Posted November 7, 2008 Posted November 7, 2008 Kanske bara jag som är blind 🙂 Ja, då är det inte lätt såklart.. 🙂 Allt löste sig när jag uppdaterade play och MOR. Men vad bra, gött att det löste sig! Mvh Memphis
Recommended Posts