Agent_Embryo Postat 11 februari 2004 Postat 11 februari 2004 Hej Allihopa! Jag heter David och Ă€r en glad hemstudioamatör. Jag spelar frĂ€mst elgitarr pĂ„ mer kĂ€nsla Ă€n teknik, fuskar mig fram pĂ„ bas och trummor, och sjunger ganska illa. đ Har ganska bred och eklektisk musiksmak. Agent Embryo kommer ifrĂ„n Nuclear Rabbit's lĂ„t "The Return of Agent Embryo" Har en liten sida med nĂ„gra lĂ„tar jag har gjort: http://www.geocities.com/dopefeedback/sunchain/ Tror jag kommer lĂ€ra mig mycket hĂ€r. đ
tordA Postat 11 februari 2004 Postat 11 februari 2004 HiYa đ "Addicted" JĂ€v@ÂŁ$ i havet vilket hĂ€rligt DRAaG đđ "Never Know" du var för nĂ€ra skĂ€rmen nĂ€r du började spela in *bzzzzz*bzzz* (det hĂ€nder alla đ ) ytterligare en rökare som jag ryser av vĂ€lbehag av att höra đ Veckans SubBass gĂ„r till "Clarity" ! det Ă€r sĂ€llan mitt hĂ„r hoppar i takt till musiken (hahaha) med lĂ„tar som: Addicted Never Know The Girl of Gold South Take Me Home borde du dra i hop ett band och Rocka öronen ur led pĂ„ befolkningen. (eller Ă„tminstone vara med pĂ„ en samlings CD) TACK, för en fantastisk musikstund !!!! Âźod, the ol' Âźockfart
Agent_Embryo Postat 11 februari 2004 TrĂ„dstartare Postat 11 februari 2004 Tack!!! Det var roligt att höra att du uppskattade det!!! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.