Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har inte varit här så mycket på sistone. Det har hänt mycket roligt för mig och de andra i Wonderland. Det roliga för också med sig en del saker som vi måste lösa. En del av dessa känner vi oss lite osäkra inför. Jag återkommer så fort som möjligt med sånt som jag vill fråga Er om.

Nu vill jag stolt tillkännage att vi blivit kontrakterade för vår första spelning och detta, till råga på allt, till ett av våra favoritband! Vi är oerhört glada, stolta och skitnervösa! Mer info om arret hittar Ni här: http://www.artrock.se/prognight.htm

Vi spelar i 40 minuter, dvs vår demo "Seven Wonders" i sin helhet. De två första låtarna från den finns postade i demoforumet under "metal" även om det kanske är lite missvisande. När jag hinner kommer jag att lägga upp ännu en av låtarna, eller rättare sagt, tre stycken. De hänger dock ihop. Problemet just nu är att fundera ut hur jag lägger upp 14 minuter musik med så bra mp3-kvalitet som möjligt samtidigt som jag står och tokrepar hemma med hörlurar på och allting på 11!

Rock On!

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.