Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hittar inget pris pÄ den. NÄgon som har koll vart det kommer landa? TÀnkte rÀtt snart uppgradera mina monitorer och ljudkort och har sneglat en hel del pÄ Motu 828. 6 extra preampar skadar ju knappast.

Postat
  Becker sa:
Hittar inget pris pÄ den. NÄgon som har koll vart det kommer landa? TÀnkte rÀtt snart uppgradera mina monitorer och ljudkort och har sneglat en hel del pÄ Motu 828. 6 extra preampar skadar ju knappast.

SÄ hÀr stÄr det pÄ Focusrite's hemsida om kortet "The Pro 40 will retail at £349.99. "

Via en valuta sida fick jag fram summan 4335.5:- SEK LÄter billigt!

http://www.focusrite.com/news/new_addition...cusrite_family/

Postat
  Pesek sa:
  Becker sa:

SÄ hÀr stÄr det pÄ Focusrite's hemsida om kortet "The Pro 40 will retail at £349.99. "

Via en valuta sida fick jag fram summan 4335.5:- SEK LÄter billigt!

http://www.focusrite.com/news/new_addition...cusrite_family/

LÄter mÀrkligt billigt. Vad Àr det för fel dÄ tro? 10 I/O kostar ju 4216 hos tysken.

Postat (redigerat)
  Becker sa:
LÄter mÀrkligt billigt. Vad Àr det för fel dÄ tro? 10 I/O kostar ju 4216 hos tysken.

Det priset Àr vÀl utan moms. Med moms skulle den ju gÄ pÄ runt 5400kr.

Redigerat av rainydays
Postat
  rainydays sa:
  Becker sa:

Det priset Àr vÀl utan moms. Med moms skulle den ju gÄ pÄ runt 5400kr.

Bör hamna mellan 5-6000 dÄ. Verkar som ett rÀtt rimligt pris för den.

• 3 veckor senare...
Postat

Är det samma preamps som sitter i saffire pro 26 i/o??? DĂ„ Ă€r dom ju mer eller mindre likvĂ€rdiga isĂ„? Vad skiljer arnars?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.