resolve Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Ohoy! Nu Ă€r det dags för mig att komma ut ur garderoben och visa vem jag Ă€r.. đ± Nemen, jag har lĂ€nge varit hĂ€r pĂ„ forumet, men inte sĂ€rskilt aktiv i diskussioner, nĂ„got som jag har tĂ€nkt Ă€ndra pĂ„ nu! Jag heter Björn och och Ă€r faktiskt bara en stackars yngling, 15 Ă„r Ă€r jag. Spelar i band och det var pĂ„ den vĂ€gen jag överhuvudtaget kom in i studiodjungeln. Vi spelade in en skitkass, hemmagjord demo för mycket lĂ€nge sen, och jag började intressera mig mer och mer. Sen hur pass bra jag har blivit pĂ„ den tiden, det Ă€r en annan femma.. đł Pga av min bristande ekonomi fĂ„r jag vara sparsam med vad jag köper, men jag uppgraderar studion sakta men sĂ€kert.. Kunskap gĂ„r ju Ă€ndĂ„ före det materiella som dom sĂ€ger, sĂ„ jag fĂ„r lĂ€gga krutet pĂ„ det! đ Mycket av det jag lĂ€rt mig kommer hĂ€rifrĂ„n forumet, och sĂ„ givetvis erfarenhet frĂ„n tidigare inspelningar. Ja, det var vĂ€l i stort sett det jag hade att sĂ€ga.. Juste, kolla gĂ€rna bandets myspace: http://www.myspace.com/uptothewrist skicka en vĂ€nförfrĂ„gan vettja đ Vi ses hĂ€r pĂ„ forumet!
KaptenGnissel Postat 1 oktober 2008 Postat 1 oktober 2008 Hej och vÀlkommen hit! Du har en lÄng och spÀnnande resa framför dig. //KG
tAUG Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 goder afton goder afton bÄde herre och fru vi önskar eder alla en fröjdesfull jul
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.