Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Carlström var namnet, 26Är, gillar skogsprom....ummm...fel stÀlle.

Jag har som sagt smugit omkring hÀr och lÀst pÄ detta trevliga forum sen 2005 men inte gjort nÄt vÀsen av mig, men kanske Àr lÀge att bli lite mer aktiv nu.

Jag pysslar med musik för det Àr kul och har gjort sÄ de senaste 10 Ären eller sÄ, visst vore det kul om man faktiskt kunde tjÀna lite pÄ skiten nÄn gÄng men det Àr nog bara att glömma sÄ jag knÄpar pÄ med det som hobby. Gitarr, bas och sÄng Àr huvudomrÄderna med fokus pÄ lÄtskriveri, Àr inget tekniskt monster eller sÄ vÀrst teoretiskt begÄvad tror jag men jag lyssnar och spelar vad jag tycker tillför lÄten nÄgot. tycker mycket om att sitta och pula med inspelningar och mixa ihop nÄt som kanske till och med lÄter ok. Började som sÄ mÄnga andra som hÄrdrockare i tonÄren och har sen fuskat runt i de flesta musikstilar men har nu hittat hem (för stunden iaf) i nÄn alt rock poppig sak.

Studioerfarenhet Àr det sÄdÀr med, har spelat in en hel del men allra oftast i hemstudio eller i nÄn replokal som man temporÀrt gjort till studio. Just nu har jag ett rum i min lÀgenhet dÀr jag tryckt in min utrustning men det Àr ingen studio egentligen för ingen akustisk förbÀttring gjort utan bara rum med jÀkla massa prylar (prylar Àr skoj!)

Jag kommer fortsÀtta smyga omkring och suga upp sÄ mycket kunskap som möjligt hÀrifrÄn men ska försöka bidra lite nu om det dyker upp nÄt jag faktiskt kan hjÀlpa till med.

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.