Jump to content
Annons

Sång till Studio Festival-bidrag sökes


Hellpig

Recommended Posts

Jag har ett litet bidrag som jag funderar på att skicka in till den pågående Studiofestivalen... men jag saknar sång. Saknar även motivation för att skriva text och melodi. Men det finns kanske någon inspirerad sångare/ska som vill testa? Låten är en ganska avskalad retrogrej, och ni får lyssna på den innan ni bestämmer er - så klart. PM:a mig så fiar jag provlyss.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Jajamän, samarbetsviljan finns där det är bara att folk har så mycket att stå nu inför den stora festivalen och så vettu... jomenserrusåatt... vi hör av sen då. Hej!

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova att sjunga själv och försök låta som när man drar stråken ur aschlet från en gris från helvetet! 😲

Det var humor 🙂 Tänkte på ditt nick...

Som sagt (eller tänkt)... hur mkt pejjar du?? 🙁 ...har nämligen en stråke hära....skål!

Och det tror du inte att jag har gjort? 😄 Jag pejjar ingenting. Om inte kärleken till musik finns där från början så tror jag inte på att betala någon för det heller. Det där skulle jag givetvis kunna utveckla och argumentera för i betydligt högre detaljrikedom men det orkar jag inte. Känner bara en viss uppgivenhet ibland men det är en annan historia också... tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova att sjunga själv och försök låta som när man drar stråken ur aschlet från en gris från helvetet! 😲

Det var humor 🙂 Tänkte på ditt nick...

Som sagt (eller tänkt)... hur mkt pejjar du?? 🙁 ...har nämligen en stråke hära....skål!

Och det tror du inte att jag har gjort? 😄 Jag pejjar ingenting. Om inte kärleken till musik finns där från början så tror jag inte på att betala någon för det heller. Det där skulle jag givetvis kunna utveckla och argumentera för i betydligt högre detaljrikedom men det orkar jag inte. Känner bara en viss uppgivenhet ibland men det är en annan historia också... tror jag.

Kan du inte prova ändå? Vore ju synd missa ett bidrag.

Själv har jag fullt upp men hoppas du hittar nån att samarbeta med, bara för en låt eller flera.

Link to comment
Dela på andra sajter

flabb;

Nja... nu har en person visat intresse men det är väl tveksamt om vi hinner få in det i tid med tanke på DL ikväll! 🙂

Slejnard;

Tack! Trevligt och väldigt levande (alltså live:ig) musik på din sida. Älvsbyn... hmm. Jag vill minnas att jag kände någon där uppe för länge sedan. En herr Skoog kanske det var? Kan inte riktigt minnas nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...