Jump to content
Annons

Fredrik Arbetsplats


Opiiate

Recommended Posts

Annons

Varför vill du ha bilder ?

Förklara lite om orsaken så kanske du får napp lättare. Jag sitter på ett Jerker bord men jag vill ändå veta varför du vill se bilder ? Om du är snäll kanske jag postar min GRYMMA setup som jag gjort själv för att anpassa till studion.

😄

Sen kan du alltid gå till IKEA och kolla. Då får du även känna på det på riktigt 🙂

Redigerat av Pesek
Link to comment
Dela på andra sajter

Joo det kanske låter lite knas att jag vill se "riktiga" bilder, men det handlar om att få se bordet med musikprylar på .. att helt enkelt så hur djupt/brett det är 🙂 Visst, det står på hemsidan hur djupt/brett det är. Men det är en sak att läsa och en annan att se. 🙂:)

Jag hade ju tänkt skaffa detta bord själv, eftersom det liknar Jerker en del.

Fast tjejen hatar det bordet ..... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jerker finns ju inte längre, så det är inget alternativ längre - trots att jag berättade för dem att de hade konstruerat det optimala hemstudio-bordet när jag hade kontakt med dem angående de svängbara hyllorna, som jag tyckte verkade lite klena jämfört med den äldre modellen...

Själv har jag ett Jerker-bord, så det hjälper dig inte så mycket att jag lägger upp någon bild... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...