Analogfreak (oregistrerad) Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 I trekanten kan man ju spela triangel i ett fantastiskt triangeldrama. I den onda cirkeln så blir ju allt en enda loop och man kanske bara trampar runt i cirklar. Nä om man skulle ta och titta lite... 😆
slejnard Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 Jag har precis börjat jobba som kulturverksamhetsansvarig inom ABF, så varför inte gå runt i cirkel??? Starta studiecirkel i vetja! Sorry att jag int har hört av mig till dig än ang samarbete Analogfreak men det kommer snart jag lovar. Vi bor ju ändå ganska nära. Peace
Analogfreak (oregistrerad) Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 Det vore kul att kolla på samarbete. Jag har skaffat pluggar till bordet nu som låter svinbra. Du måste komma och höra nån gång vilka sound det går att skapa. 😆
DieHard (oregistrerad) Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 I trekanten kan man ju spela triangel i ett fantastiskt triangeldrama. I den onda cirkeln så blir ju allt en enda loop och man kanske bara trampar runt i cirklar. Nä om man skulle ta och titta lite... 😄 Titta på vad? 🙂
slejnard Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 Jag kommer nån dag, bara det finns tid mellan sprit o jobb:) eller kanske samarbeta där åxå....haha...hmm. Har precis organiserat mina elkablar.( skruvat fast skarvdoser i databordet). Kopplat en nyinköpt preamp så nu tror jag att d kan bli bättre kvalla på ljudet. Cirkel var ordet men jag kom nog lite off nu.... Fridens liljor
Analogfreak (oregistrerad) Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 I trekanten kan man ju spela triangel i ett fantastiskt triangeldrama. I den onda cirkeln så blir ju allt en enda loop och man kanske bara trampar runt i cirklar. Nä om man skulle ta och titta lite... 😄 Titta på vad? 🙂 Tja.... på tjejer... 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 12 september 2008 Postat 12 september 2008 Jag kommer nån dag, bara det finns tid mellan sprit o jobb:) eller kanske samarbeta där åxå....haha...hmm.Har precis organiserat mina elkablar.( skruvat fast skarvdoser i databordet). Kopplat en nyinköpt preamp så nu tror jag att d kan bli bättre kvalla på ljudet. Cirkel var ordet men jag kom nog lite off nu.... Fridens liljor Vad blev det för preamp? 😄
nattvaktaren Postat 13 september 2008 Postat 13 september 2008 Könshumor-tourettes ser så konstigt ut på nätet.
slejnard Postat 13 september 2008 Postat 13 september 2008 Efter en massa läsande här på forumet så köpte jag en ganska billig en som passar mina ambitioner: ART Tube Mp Project Series. Inte testat än men hoppas den kommer funka bättre än min tapco mixer 😄 som jag mest haft för att få 48 v till min studioproject B1. Budget som sagt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.