rockdemon Postat 4 september 2008 Dela Postat 4 september 2008 (redigerat) jag skriver mycket musik och gillar att ha små projekt och spelar in en hel del. Problemet för mig sen jag började med inspelningar för en 2-3 år sen är att jag inte kan sjunga, jag brukar sjunga in på inspelningarna men det låter alltid skit. Därför söker jag någon som är sugen på lite samarbete, Över nätet eller i "verkligheten" spelar ingen roll. Det jag vill spela in nu är modern rock, Bandit-rock som jag kallar det. Har än så länge 4 klara låtar till det och jobbar på fler. Låter det roligt och intressant? hör av dig så kan jag skicka material så du kan höra om det är nåt av intresse! rockdemon@live.se Redigerat 4 september 2008 av rockdemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musicpanda88 Postat 27 september 2008 Dela Postat 27 september 2008 jag skriver mycket musik och gillar att ha små projekt och spelar in en hel del. Problemet för mig sen jag började med inspelningar för en 2-3 år sen är att jag inte kan sjunga, jag brukar sjunga in på inspelningarna men det låter alltid skit. Därför söker jag någon som är sugen på lite samarbete, Över nätet eller i "verkligheten" spelar ingen roll. Det jag vill spela in nu är modern rock, Bandit-rock som jag kallar det. Har än så länge 4 klara låtar till det och jobbar på fler. Låter det roligt och intressant? hör av dig så kan jag skicka material så du kan höra om det är nåt av intresse! rockdemon@live.se Har du texter klara? Jag har möjlighet och tid till att lägga sång om du vill, jag är inte så inne på vad bandit-rock är för något, är det mycket distad sång tex. Nickelback or what? /mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.