JockeAxelsson (oregistrerad) Postat 28 augusti 2008 Postat 28 augusti 2008 Hej! Jag heter jocke! Ăr 22 Ă„r gammal. Jobbar med musik pĂ„ medel-amatör nivĂ„ skulle jag vilja sĂ€ga. Jag kĂ€nner rĂ€tt mĂ„nga i branschen som de gĂ„r bra för tack vare gemensamma vĂ€nner. SjĂ€lv sitter jag pĂ„ en intel imac med ett motu FW ljudkort och Logic 8, tycker det Ă€r kanon. Har en Röde NT2a mick och en Focusrite VoiceMaster Plus preamp. Har Ă€ven en Les Paul Studio dĂ„ mitt huvudinstrument Ă€r gitarr. LĂ„tarna jag gör Ă€r typ rĂ€tt britiska om man sĂ€ger. Jag vill producera/skapa musik för att det fĂ„r mig att mĂ„ bra, jag har inga planer pĂ„ att bli vĂ€rsta stooora producenten eller sĂ„. Utan bara ha lite kul och kolla vad man kan göra med en lilla talang man har. Vill gĂ€rna tipsa om en lĂ€nk som som jag hittade igĂ„r som verkar rĂ€tt intressant. Musikblogg - en okĂ€nd producents jakt pĂ„ framgĂ„ng mvh Jocke
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.