Jump to content
Annons

Jocke "Jokko" Axelsson

Recommended Posts

JockeAxelsson (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag heter jocke!

Är 22 Ă„r gammal. Jobbar med musik pĂ„ medel-amatör nivĂ„ skulle jag vilja sĂ€ga. Jag kĂ€nner rĂ€tt mĂ„nga i branschen som de gĂ„r bra för tack vare gemensamma vĂ€nner.

SjÀlv sitter jag pÄ en intel imac med ett motu FW ljudkort och Logic 8, tycker det Àr kanon. Har en Röde NT2a mick och en Focusrite VoiceMaster Plus preamp.

Har Àven en Les Paul Studio dÄ mitt huvudinstrument Àr gitarr.

LÄtarna jag gör Àr typ rÀtt britiska om man sÀger.

Jag vill producera/skapa musik för att det fÄr mig att mÄ bra, jag har inga planer pÄ att bli vÀrsta stooora producenten eller sÄ. Utan bara ha lite kul och kolla vad man kan göra med en lilla talang man har.

Vill gÀrna tipsa om en lÀnk som som jag hittade igÄr som verkar rÀtt intressant.

Musikblogg - en okÀnd producents jakt pÄ framgÄng

mvh

Jocke

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.