tigerkaka Postat 24 augusti 2008 Postat 24 augusti 2008 Hej pÄ er. DÄ var man medlem hÀr. Vem Àr dÄ tigerkakan? Jo, jag Àr en 27-Ärig lundapöjk som spelar gitarr och gillar etniska instrument, gamla orglar och synthar. Tidigare var jag medlem i en hel del lundaband som sÄngare, gitarrist och lÄtskrivare - men idag arbetar jag ensam i en liten hemstudio kallad Tomrummet dÀr jag skapar mina smÄ enkla instrumentala verk. I nulÀget hÄller jag pÄ att spela in en EP och göra smÄ filmer till min musik. Jag brukar sÀga att jag har bred musiksmak men jag lyssnar helst pÄ 60-70 talsrock, tidig elektronisk musik samt mycket instrumentalt. Exempel pÄ artister jag gillar Àr: Bo Hansson, Björn Olsson, Janne Schaffer, Spotnicks, Kraftwerk, Pink Floyd och tidiga Soundtrack of Our Lives. Vill ni veta mer fÄr ni frÄga.
sixties Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 vÀlkommen, lyssnar sjÀlv helst pÄ 60-70-tals rock fast dÄ mer Ät pop och garage rock och punkhÄllet men Àven annat. hoppas du ska trivas pÄ forumet i allafall.
Memphis Postat 25 augusti 2008 Postat 25 augusti 2008 VĂ€lkommen! âșïž SpĂ€nnande Nickname.. đ„° Mvh Memphis
tigerkaka Postat 26 augusti 2008 TrĂ„dstartare Postat 26 augusti 2008 vĂ€lkommen, lyssnar sjĂ€lv helst pĂ„ 60-70-tals rock fast dĂ„ mer Ă„t pop och garage rock och punkhĂ„llet men Ă€ven annat. hoppas du ska trivas pĂ„ forumet i allafall. Tack. Gillade din The Stooges influerade lĂ„t. Verkligen schysst. đ VĂ€lkommen! đ SpĂ€nnande Nickname.. đđ Mvh Memphis Tack. Ja, det dĂ€r med nicknames Ă€r svĂ„rt. Det blev tigerkaka eftersom jag satt och kĂ€kade tigerkaka nĂ€r jag blev medlem. Fantasin flödar. đ
friend (oregistrerad) Postat 26 augusti 2008 Postat 26 augusti 2008 Det blev tigerkaka eftersom jag satt och kĂ€kade tigerkaka nĂ€r jag blev medlem. đ đ Hej och vĂ€lkommen till forumet. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.