Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag kom över denna lilla box nÀr jag spanade lite prylar(lÀs drömde) pÄ eBay England. Det Àr en box som ersÀtter sladd piskan som följer med Apogee Duet. Det har varit en del argument gÀllande kvaliteten pÄ sladdpiska och mÄnga tycker det var dumt med en sÄdan. Nu finns det iaf ett alternativ för er som gÀrna skulle vilja ha en tÄlig box istÀllet för piskan.

HÄll till godo!

http://www.duetbreakout.com/gallery.html <- Hemsida

http://cgi.ebay.co.uk/Apogee-Duet-BREAKOUT...id=p3286.c0.m14 <--- LĂ€nk till eBay auktion

Redigerat av Pesek
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Usch vad ful...

Men sÀkert anvÀndbar.

Redigerat av drloop
Postat
Usch vad ful...

Men sÀkert anvÀndbar.

TĂ€nkte precis samma sak.

MÄnga (inklusive mig) blir ju lockade av den passande Apple-designen sÄ ska man helt plötsligt ha med sig en breakoutbox som ser ut som nÄt som kom frÄn ljudteknikerns skrotlÄda 1987.

NĂ€e jag hade hellre kört med breakouten i detta fall eller letat upp nĂ„n bĂ€ttre 😆

Bra dock att nÄgon tar ett initiativ och bygger en, nu kanske fler (eller Apogee) hÀnger pÄ.

Postat

TÀnkte bara meddela att jag har den svenska agenturen pÄ denna breakout-box. Den gÄr med andra ord att bestÀlla direkt frÄn mig. Det svenska priset Àr 750 kr inkl moms. Frakt inom Sverige tillkommer. BestÀll genom att skicka ett PM till mig.

/Dex.

Postat

Men kÀra nÄn, vad tÀnkte han/hon/de som bestÀmde det dÀr sköna utseendet? Skitbra pryl - skitful design. Varför inte bara helt svart eller kanske rent av den dÀr fÀrgen/metallen som MBP och Apogee Duet:en har? Finns den i det sistnÀmda utförandet köper jag en direkten.

Postat
Men kÀra nÄn, vad tÀnkte han/hon/de som bestÀmde det dÀr sköna utseendet? Skitbra pryl - skitful design. Varför inte bara helt svart eller kanske rent av den dÀr fÀrgen/metallen som MBP och Apogee Duet:en har? Finns den i det sistnÀmda utförandet köper jag en direkten.

Jag hÄller fullstÀndigt med och för faktiskt en diskussion med Mike som tillverkar lÄdorna om att göra en modell som Àr lite mer Macig.

/Dex.

Postat
TÀnkte bara meddela att jag har den svenska agenturen pÄ denna breakout-box. Den gÄr med andra ord att bestÀlla direkt frÄn mig. Det svenska priset Àr 750 kr inkl moms. Frakt inom Sverige tillkommer. BestÀll genom att skicka ett PM till mig.

/Dex.

FörvĂ„nar mig att du inte nĂ€mnt detta tidigare. Varför sitter du med svensk agentur utan att göra reklam för vad du sĂ€ljer? Jag kanske missat detta dock isf flĂ„t 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.