lavrell Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Fick svaret på denna fråga av en lärare för ett tag sen men glömde bort det innan jag kommit hem 🙁 så nu frågar jag er kompetenta forumbesökare 🙂 Det jag vill lyckas med är att få ut datorns utljud med hjälp av mitt lilla mixerbord. Detta kanske är jätteenkelt med det jag prövat har inte funkat. min utrustning är som följer: Mixerbord: Alto S6 Ljudkort: ESI Waveterminal 192L tackar så innerligt på förhand 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasse Mongo Posted November 2, 2004 Share Posted November 2, 2004 Varför inte läsa deras manual som finns på följande adress där har de säkert tips om hur de har tänkt att duska använda mixern, annars tänker man sig typ ut från kortet till tape in och från main out till dina monitorer/stereon eller vad du nu har för något. java script:formclassicPopupWindow('http://www.altoproaudio.com.au/manuals/s06.pdf', 0, 0); Sckhål! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lavrell Posted November 2, 2004 Author Share Posted November 2, 2004 Tack så m,ycket I'll try that ... man borde pränta in RTFM i sin skalle varje gång ... hur kan man glömma det liksom? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts