spaceman Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 Hur gör jag så mina platådojjor behåller glansen nu när hösten står inför dörren ? Ska man smäcka på med fårfett för att silverklackarna ska behålla sitt lyster ? Har ett flertal platådojjor som jag använder dagligen och jag vill verkligen inte ha dessa i dåligt skick när man ska vara med på premiärer och gratis mat & dryck tillställningar och andra releser. Min silverjacka har dessutom tappat lite i glansen sedan singeln släpptes. Och ingen kemtvätt i världen kan göra något åt detta tyvärr. Läderbrallorna behöver också få sig en genomkörare. Mina silverringar har däremot genomgått en avfettning, så nu lyser det om fingrarna. Har dessutom fått ett abonemang på kajalpennor i 24 månader direkt i brevlådan. Guldsprej har min järnhandlare tagit hem bara för mig. Blekte tänderna har jag också gjort, men f-n vad det ilar. Men det är platådojjorna som är surdegen!
Anders F Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 haha...trodde detta kanske va en tävling när jag läste rubriken
Biran Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 haha...trodde detta kanske va en tävling när jag läste rubriken Längden på vad ?? =)
Anders F Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 haha...trodde detta kanske va en tävling när jag läste rubriken Längden på vad ?? =) hysch....blir ju generad 🙂
Memphis Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 (redigerat) haha...trodde detta kanske va en tävling när jag läste rubriken 😆 Haha, precis vad jag också tänkte när jag såg tråden.. 😛 Redigerat 4 augusti 2008 av Memphis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.