Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

HallĂ„! Vill tipsa er om mig sjĂ€lv! Jag Ă€r en malmöbo som Ă€lskar att göra Electro musik med inslag av Hip-Hop. Har tyvĂ€rr inte sĂ„ mĂ„nga lĂ„tar uppe pĂ„ myspace-sidan, har precis börjat producera musik pĂ„ allvar. Har ett par stycken, men dem Ă€r bara demon Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Synpunkter & kritik tas gĂ€rna emot 😉 !

Besök mig pÄ...

www.myspace.com / NANOTEKNOLOGI

Redigerat av Taner
Annons
Postat

Jaha dÄ ska du fÄ lite feedback dÄ. Först och frÀmst sÄ Àr nÄgot galet med sidan, kanske bara jag som haft otur. NÀr jag klickar pÄ lÀnken sÄ startas en lÄt auto, o den hae en förmÄga att ligga kvar trots att man klickar pÄ en annan i din playlist pÄ sidan. Ganska jobbigt med 2st som spelas samtidigt =P

Jag lyssnade bara pÄ segertÄget och jag gillar den stilen ABSOLUT. Du har riktigt skön röst och ton, fortsÀtt jobba med den. Det Àr jÀtteviktigt inom frÀmst hiphop genren att man har en behaglig röst att lyssna pÄ.

Skön röst = André 3000 / Jobbig röst = 50 Cent, han lÄter som att han gÄr pÄ Valium.

Det som jag kÀnde direkt som mÄste fixas Àr Leaden som du har som hoppar i höger och vÀnster kanal hela tiden(hörs i början). Det var vÀldigt jobbigt att höra hoppandet och det gjorde det svÄrt att följa med och kÀnna flowet, som verkligen finns i lÄten. Sen har du lagt din röst pÄ tok för lÄgt i lÄten, jag har jÀttesvÄrt att höra vad du sÀger för ljuden runt i kring tar över för mycket. Speciellt dom feta leadsen.

LÄten har helt klart potential att bli riktigt nice! Den Àr bra nu ocksÄ men med tanke pÄ att din röst ligger för lÄgt och att en del ljud hoppar för mycket mellan höger/vÀster blir det jÀttesvÄrt att fÄ hela upplevelsen. Jag har sjÀlv precis börjat förstÄ mixning och hur viktigt det Àr med att alla komponenter i en lÄt ska samspela med varandra. SÄ fort ett ljud tar över tappas fokus pÄ lÄten och man hör bara ljudet. Hoppas du förstÄr vad jag menar.

Postat
Jaha dÄ ska du fÄ lite feedback dÄ. Först och frÀmst sÄ Àr nÄgot galet med sidan, kanske bara jag som haft otur. NÀr jag klickar pÄ lÀnken sÄ startas en lÄt auto, o den hae en förmÄga att ligga kvar trots att man klickar pÄ en annan i din playlist pÄ sidan. Ganska jobbigt med 2st som spelas samtidigt =P

Jag lyssnade bara pÄ segertÄget och jag gillar den stilen ABSOLUT. Du har riktigt skön röst och ton, fortsÀtt jobba med den. Det Àr jÀtteviktigt inom frÀmst hiphop genren att man har en behaglig röst att lyssna pÄ.

Skön röst = André 3000 / Jobbig röst = 50 Cent, han lÄter som att han gÄr pÄ Valium.

Det som jag kÀnde direkt som mÄste fixas Àr Leaden som du har som hoppar i höger och vÀnster kanal hela tiden(hörs i början). Det var vÀldigt jobbigt att höra hoppandet och det gjorde det svÄrt att följa med och kÀnna flowet, som verkligen finns i lÄten. Sen har du lagt din röst pÄ tok för lÄgt i lÄten, jag har jÀttesvÄrt att höra vad du sÀger för ljuden runt i kring tar över för mycket. Speciellt dom feta leadsen.

LÄten har helt klart potential att bli riktigt nice! Den Àr bra nu ocksÄ men med tanke pÄ att din röst ligger för lÄgt och att en del ljud hoppar för mycket mellan höger/vÀster blir det jÀttesvÄrt att fÄ hela upplevelsen. Jag har sjÀlv precis börjat förstÄ mixning och hur viktigt det Àr med att alla komponenter i en lÄt ska samspela med varandra. SÄ fort ett ljud tar över tappas fokus pÄ lÄten och man hör bara ljudet. Hoppas du förstÄr vad jag menar.

MĂ„ste först pĂ„peka att det inte Ă€r min röst 😉 rösten a.k.a acapellan Ă€r frĂ„n lĂ„ten "Maskinen - SegertĂ„get". LĂ„ten som Ă€r uppe pĂ„ min myspace Ă€r en remix. Men jag ska se till att höja rösten lite och försöka minska hoppandet 🙂 .

Postat

MĂ„ste först pĂ„peka att det inte Ă€r min röst 😉 rösten a.k.a acapellan Ă€r frĂ„n lĂ„ten "Maskinen - SegertĂ„get". LĂ„ten som Ă€r uppe pĂ„ min myspace Ă€r en remix. Men jag ska se till att höja rösten lite och försöka minska hoppandet 🙂 .

Trög jag e dĂ„! 😉

Postat (redigerat)

AngÄende det hÀr med att det spelas dubbelt Àr för att den riktiga Myspace-spelaren vill tydligen inte försvinna i Internet-Explorer. Alla som anvÀnder Firefox kommer bara se den svarta spelaren medans Internet-Explorer anvÀnder ser bÄda vilket resulterar till att bÄda spelas automatiskt.

EDIT; SĂ„dĂ€rja, nu Ă€r problemet löst! 😉

Redigerat av Taner
  • 1 mĂ„nad senare...
  • 2 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Liknande innehĂ„ll

• Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.