Jump to content
Annons

Recommended Posts

Jag köpte precis en ny dator med Vista samt mbox2-pro där jag fick med Pro Tools LE 7,3. Men eftersom 7,3 bara fungerar på XP kan jag inte installera det på datorn, så frågan är hur jag kan få tag på Pro tools LE 7,4, eller ska man kanske bara skita i det och fixa XP?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Om ditt PT är nytt och du har registrerat det så bör det finnas en uppgradering till 7.4 när du loggar in på "My Digi"? (Det var i alla fall så för mig när jag köpte Hybrid - uppdateringen till nya versionen låg där sen, gratis)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, om 7.3 var senaste version man köpte PT så får man betala för 7.4:an. Däremot så har du alltid rätt till senaste version när du köper programmet nytt..
Inte helt med på vad du säger.. men kort sagt..

Har du köpt din Mbox II PRO nyligen, dvs efter att 7.4 har släppts så ska du självfallet få 7.4 fritt. Det ska ske per automatik när du registrerar dina produkter dvs, mjuk och hårdvara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, om 7.3 var senaste version man köpte PT så får man betala för 7.4:an. Däremot så har du alltid rätt till senaste version när du köper programmet nytt..
Inte helt med på vad du säger.. men kort sagt..

Har du köpt din Mbox II PRO nyligen, dvs efter att 7.4 har släppts så ska du självfallet få 7.4 fritt. Det ska ske per automatik när du registrerar dina produkter dvs, mjuk och hårdvara.

Var ungefär så jag menade men såg nu att jag uttryckte mig lite luddigt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...