Jump to content
Annons

Köpa rca multi, var?


Wibom

Recommended Posts

Letar efter RCA-multi. Har gammal mixer med rca överallt. Har letat efter 5.1 kablar, men hittar inga. Vet någon var jag hittar sådana till ett vettigt pris? Kvalitet är inget jag är så värst noga med. Det ska leda signal. Jag kör på kvantitet. 16 in 16 ut 16 send 16 retur....

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
maart (oregistrerad)
Letar efter RCA-multi. Har gammal mixer med rca överallt. Har letat efter 5.1 kablar, men hittar inga. Vet någon var jag hittar sådana till ett vettigt pris? Kvalitet är inget jag är så värst noga med. Det ska leda signal. Jag kör på kvantitet. 16 in 16 ut 16 send 16 retur....

vill du att det ska vara RCA i båda ändarna? kolla hos Thomann, de har rätt mycket. Ev. får du köpa flera, 64-kanalsmultikablar är inte jättevanliga... speciellt inte RCA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...
Letar efter RCA-multi. Har gammal mixer med rca överallt. Har letat efter 5.1 kablar, men hittar inga. Vet någon var jag hittar sådana till ett vettigt pris? Kvalitet är inget jag är så värst noga med. Det ska leda signal. Jag kör på kvantitet. 16 in 16 ut 16 send 16 retur....

Har du en mixer med 16 kanaler in och 16 aux-sends?!?!?! 🙂

Det tror jag blir svårt att hitta i en och samma kabel, däremot kan du ju köpa åtta stycken sådana hära.

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...