Jump to content
Annons

Part of Jon - My Saviour


ramoand

Recommended Posts

Tjena!

Vårat band har precis spelat in första demon "My Saviour", bestående av fyra låtar. Detta är väl fel del av forumet att posta nåt sånt här, men jag hittade inte där man skulle ladda upp låtarna, och dessutom har jag inte låtarna på datorn, utan bara på myspace. Så därför skriver jag här, så får väl tråden bli flyttad eller borttagen, eller nåt om det blir problem.

Låtarna ligger iaf på:

www.myspace.com/partofjon

Lyssna gärna och skriv vad ni tycker!

Redigerat av ramoand
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Lyssnade på my savior. Som låt tyckte jag det va helt okej, men ljudet va inte så jättekul (om man bortser från det vanliga missljud som myspace ger). Mitt första förslag till denna skulle vara att kolla igenom kompressorinställningarna och titta en extra gång på basen. Men som sagt, som låt tyckte jag det va helt okej 😐

//Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnade på my savior. Som låt tyckte jag det va helt okej, men ljudet va inte så jättekul (om man bortser från det vanliga missljud som myspace ger). Mitt första förslag till denna skulle vara att kolla igenom kompressorinställningarna och titta en extra gång på basen. Men som sagt, som låt tyckte jag det va helt okej 😎

//Anders

Okej tackar för kritiken! Kan ju passa på att nämna att basen vi använt för dessa inspelningar tyvärr inte är den bästa, det är en 1000kroners nybörjarbas typ.. dock va förstärkaren riktigt bra, men de hjälper ju inte så himla mycket.

Det där med att någon kompressor jobbar övertid och känns lite trött, samt att du blir åksjuk.. kan du utveckla det lite mer? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Kan admin vara snäll o ta bort den här tråden? det är den första länken som kommer upp på google när man söker på vårt bandnamn o de vill vi inte för denna tråd handlar om vår gamla och dåliga skiva med låtar som vi nu lämnat bakom oss...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...