Jump to content
Annons

MySpace är helt fucked up

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Överallt på MySpace där jag går in så dubbleras konsertlistorna hos artisterna. Efter varje gång jag går in på någon sida så har datumen för gigs ökat med en gång. Har en artist en enda spelning på låt säga Berns, så har denne tre spelningar på Berns (med samma datum och klockslag) om jag går ur och in på dennes sida ett par gånger till....

WTF??

🙂😄😆

:musik

Redigerat av musik
Annons
RikardS (oregistrerad)
Postat

jag me 🙂 kommer bli sjukt jobbigt....

Postat (redigerat)

Myspace brukar ju inte vara buggfritt direkt. 🙂 har visserligen blivit mycket bättre den senaste tiden men lite smågrejor e inte alltid som det ska. Rapportera så kanske de löser det?

Redigerat av Memphis
Postat
Myspace brukar ju inte vara buggfritt direkt. 🙂 har visserligen blivit mycket bättre den senaste tiden men lite smågrejor e inte alltid som det ska. Rapportera så kanske de löser det?

Rapportera? Nej förtusan, fatta va mycke gig jag har just fått i sommar... lär bli mycke pengar...

Postat

Rapportera? Nej förtusan, fatta va mycke gig jag har just fått i sommar... lär bli mycke pengar...

🙂

Circulate (oregistrerad)
Postat

Ja detta märkte jag också! hehe! 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.