Martyis (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Tjenare! Har precis skaffat Cubase SX 3, och jag fĂ„r det inte att funka med mitt externa ljudkort (Tapco Link Usb http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/...+audio+usb.JPG) Det verkar inte som att cubase hittar ljudkortet. Vad ska jag göra? Jag vet heller inte vad man ska vĂ€lja i den dĂ€r listan som kommer upp nĂ€r man gör ett nytt projekt đ . NĂ„gon som vill hjĂ€lpa en nybörjare =)?
Zipzap Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Titta i manualen lite snabbt đ Dina svar stĂ„r dĂ€r đź
Martyis (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Gav ni upp Tracktion? Jag har inte manualen, fick lÄna cd:n av en kompis. Och ja, vi gav upp tracktion =D
drloop (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Gav ni upp Tracktion? Jag har inte manualen, fick lÄna cd:n av en kompis. Och ja, vi gav upp tracktion =D Synd Tracktion Àr ett snabbjobbat program som man lÀr sig snabbt. Det finns en manual i PDF format som följer med Cubase installationnen... höhö
Martyis (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Jag har försökt det mesta nu, inget funkar. Hittar inte ljudkortet nÄgonstans i Cubase.
Martyis (oregistrerad) Postat 17 mars 2008 Postat 17 mars 2008 Ăr det meningen att mitt ljudkort inte ska funka med cubase? För jag kan inte hitta det nĂ„gonstans i Cubase. HjĂ€lp! Finns det inte nĂ„gon cubase-expert som kan hjĂ€lpa en förtvivlad sjĂ€l?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.