Martyis (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Tjenare! Har precis skaffat Cubase SX 3, och jag får det inte att funka med mitt externa ljudkort (Tapco Link Usb http://www.woodbrass.com/images/woodbrass/...+audio+usb.JPG) Det verkar inte som att cubase hittar ljudkortet. Vad ska jag göra? Jag vet heller inte vad man ska välja i den där listan som kommer upp när man gör ett nytt projekt 😎 . Någon som vill hjälpa en nybörjare =)?
Martyis (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Gav ni upp Tracktion? Jag har inte manualen, fick låna cd:n av en kompis. Och ja, vi gav upp tracktion =D
drloop (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Gav ni upp Tracktion? Jag har inte manualen, fick låna cd:n av en kompis. Och ja, vi gav upp tracktion =D Synd Tracktion är ett snabbjobbat program som man lär sig snabbt. Det finns en manual i PDF format som följer med Cubase installationnen... höhö
Martyis (oregistrerad) Postat 15 mars 2008 Postat 15 mars 2008 Jag har försökt det mesta nu, inget funkar. Hittar inte ljudkortet någonstans i Cubase.
Martyis (oregistrerad) Postat 17 mars 2008 Postat 17 mars 2008 Är det meningen att mitt ljudkort inte ska funka med cubase? För jag kan inte hitta det någonstans i Cubase. Hjälp! Finns det inte någon cubase-expert som kan hjälpa en förtvivlad själ?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.