ThomasJ Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 Tjena. Letatrunt på google för att hitta "jag må du leva" i midi. Dom filer jag hittat har varit döda länkar. Någon som har eller vet vart jag kan hitta den?
Chris_Emil Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 (redigerat) bör vara rätt lätt att plocka ut och göra sin egen MIDI. Ska du ha med ackord ? Tonarten brukar vara D-dur om jag inte minns fel Edit jag gjorde en snabb, hoppas den hjälper 🙂 men hur infogar jag den här ? :S Redigerat 13 mars 2008 av Chris_Emil
ThomasJ Postat 13 mars 2008 Trådstartare Postat 13 mars 2008 Chris_Emil sa: bör vara rätt lätt att plocka ut och göra sin egen MIDI.Ska du ha med ackord ? Tonarten brukar vara D-dur om jag inte minns fel Mjo, men e lite bråttom, o jag e fan inge vidare att plocka på gehör.
ThomasJ Postat 13 mars 2008 Trådstartare Postat 13 mars 2008 du måste lägga den på en server. tex Speedyshare
Chris_Emil Postat 13 mars 2008 Postat 13 mars 2008 gå in på www.borgweb.se/studio och högerklicka/spara som på länken där 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.