Jump to content
Annons

Vad hände med Ove Centli?


Lithium

Recommended Posts

Plötsligt vara han och alla hans inlägg borta, trodde inte det gick att radera allt sådär!

Är det någon som vet vad som har hänt, lämnade han forumet frivilligt, blev han avstängd eller är det bara min dator det är fel på.

Synd(!) om han är borta, fick många bra tips av han om gitarrer och gitarr mickar. Skulle faktiskt fråga honom något om en Joe Barden mick i denna tråden när jag till min förvåning såg att inläggen var försvunna 😄 .

Synd om sådant duktigt och hjälpsamt folk skall försvinna från forumet (och varför).

Redigerat av Lithium
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Min gissning är att han bett om att få sitt konto raderat och därmed alla inlägg. Jag bad om samma sak för några dagar sedan, men Olsberg fick mig på andra tankar. Visserligen har jag tyvärr inte bidragit med så mycket på forumet som jag hade önskat, så jag tvivlar på att jag hade varit saknad, men när jag tänkte efter hur mycket hjälpsamt folk det trots allt finns här så bestämde jag mig för att stanna. Så tack alla ni som svarat på min dumma amatörfrågor. Nu kapade jag visst tråden lite. Sorry.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min gissning är att han bett om att få sitt konto raderat och därmed alla inlägg. Jag bad om samma sak för några dagar sedan, men Olsberg fick mig på andra tankar. Visserligen har jag tyvärr inte bidragit med så mycket på forumet som jag hade önskat, så jag tvivlar på att jag hade varit saknad, men när jag tänkte efter hur mycket hjälpsamt folk det trots allt finns här så bestämde jag mig för att stanna. Så tack alla ni som svarat på min dumma amatörfrågor. Nu kapade jag visst tråden lite. Sorry.

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Soxic har helt rätt (kul att du är kvar, förresten!). Ove bad om att bli fullständigt raderad, och det var efter noga övervägande. Jag brukar alltid ställa frågan en extra gång, eftersom jag vet att många efter ett tag väljer att komma tillbaka. Flera har bett om att få sillbaka sin historik. Då är det kanske bättre att man bara "tar en paus" och stänger av e-postmeddelanden under tiden.

Men vi tvingar ingen åt det ena eller andra hållet, och Ove gjorde ett väl övervägt val.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Olsberg. Jag gjorde rätt som lyssnade till förnuftet (dig) då jag själv inte var kapabel att tänka förnuftigt. Hmm, då kanske jag tänkte förnuftigt ändå? Nåja, jag är glad över att vara kvar. Om jag kan ska jag försöka tona ner min person lite och inte sticka ut hakan så mycket. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Olsberg. Jag gjorde rätt som lyssnade till förnuftet (dig) då jag själv inte var kapabel att tänka förnuftigt. Hmm, då kanske jag tänkte förnuftigt ändå? Nåja, jag är glad över att vara kvar. Om jag kan ska jag försöka tona ner min person lite och inte sticka ut hakan så mycket. 😉

Skönt att du ser det så! Sticka ut hakan ska man göra, på rätt sätt 😐

Vad det ofta handlar om generellt när jag reagerar är att man borde svälja stoltheten en smula och klicka på knappen Anmäl. Det är min.. ehm, lilla utmaning att etablera det beteendet - för det är ofta lättare att reagera rakt ut 🙂

Fridens,

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...