Jump to content
Annons

Rätt moderkort till Pro Tools/digi 002/003


hardrocker

Recommended Posts

Ska skaffa mej en Digi 003 (eller en begagnad Digi 002) och har därför köpt mej en ny dator. Jag beställde den med ett Asus-moderkort eftersom jag förstått att det ska lira bra med ljudbearbetning. Blev mycket förvånad när jag fick hem burken och ser att moderkortet är av märket Gigabyte! Western Digital-hårddiskarna är av nån anledning av märket Samsung.. Proffsig firma va!?

Vad jag förstått är Pro Tools lite petigt med vad det är för moderkort i, så frågan lyder; kommer Gigabyte-kortet att funka?

Tacksam för svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ska skaffa mej en Digi 003 (eller en begagnad Digi 002) och har därför köpt mej en ny dator. Jag beställde den med ett Asus-moderkort eftersom jag förstått att det ska lira bra med ljudbearbetning. Blev mycket förvånad när jag fick hem burken och ser att moderkortet är av märket Gigabyte! Western Digital-hårddiskarna är av nån anledning av märket Samsung.. Proffsig firma va!?

Vad jag förstått är Pro Tools lite petigt med vad det är för moderkort i, så frågan lyder; kommer Gigabyte-kortet att funka?

Tacksam för svar!

Kika här:

http://www.digidesign.com/index.cfm?langid...mp;itemid=25672

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...