Jump to content
Annons

Jag letar efter ORUP-MIDI


Jocke Boberg (oregistrerad)

Recommended Posts

Jocke Boberg (oregistrerad)

Ok, jag vet att många garvar när dom ser denna posten, men jag behöver verkligen ha tag på lite midi-filer med Orup. Jag har nämligen inte tid att ta ut låtarna. Det spelar ingen roll vilka det är, men gärna "hitsen".

Så... om någon har midi-filer med Orup, maila, messa eller så...

Tack på Orup-förhand 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

En klasskompis letade efter Lena PH's låt "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen från någon sida på nätet för 8,50 €. Filen var så felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt själv ändå. Detta är risken med midifiler... Men det kanske är ok, frågan är hur "äkta" du vill ha det.

Redigerat av Fierze
Link to comment
Dela på andra sajter

En klasskompis letade efter Lena PH's låt "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen från någon sida på nätet för 8,50 €. Filen var så felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt själv ändå. Detta är risken med midifiler...  Men det kanske är ok, frågan är hur "äkta" du vill ha det.

"Det gör ont" hittade jag i MIDI-format på midilagret.se för en 50-lapp. Rättaktigt gjord. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...