Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Ok, jag vet att mĂ„nga garvar nĂ€r dom ser denna posten, men jag behöver verkligen ha tag pĂ„ lite midi-filer med Orup. Jag har nĂ€mligen inte tid att ta ut lĂ„tarna. Det spelar ingen roll vilka det Ă€r, men gĂ€rna "hitsen". SĂ„... om nĂ„gon har midi-filer med Orup, maila, messa eller sĂ„... Tack pĂ„ Orup-förhand đ
Andreas L Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 Omfattas inte midifiler av samma regler som... tja... sĂ€g... exempelvis mp3-filer? đ Orup Ă€r nog inte det enklaste att hitta nĂ€r det gĂ€ller midi sĂ„ det slutar nog med att du fĂ„r göra det sjĂ€lv, eller betala nĂ„gon annan misstĂ€nker jag. đ
hackeman Postat 7 oktober 2004 Postat 7 oktober 2004 NÀr jag varken hittar pÄ google eller dc++ brukar jag kolla midilagret.se. De har iaf följande Orup-lÄtar i sin MIDI-katalog: M059 Orup Jag blir hellre jagad av vargar M056 Orup Min faders grav M094 Orup Stanna hos dig M417 Orup & Glenmark Upp över mina öron
Fierze Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 (redigerat) En klasskompis letade efter Lena PH's lĂ„t "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen frĂ„n nĂ„gon sida pĂ„ nĂ€tet för 8,50 âŹ. Filen var sĂ„ felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt sjĂ€lv Ă€ndĂ„. Detta Ă€r risken med midifiler... Men det kanske Ă€r ok, frĂ„gan Ă€r hur "Ă€kta" du vill ha det. Redigerat 8 oktober 2004 av Fierze
hackeman Postat 8 oktober 2004 Postat 8 oktober 2004 En klasskompis letade efter Lena PH's lĂ„t "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen frĂ„n nĂ„gon sida pĂ„ nĂ€tet för 8,50 âŹ. Filen var sĂ„ felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt sjĂ€lv Ă€ndĂ„. Detta Ă€r risken med midifiler... Men det kanske Ă€r ok, frĂ„gan Ă€r hur "Ă€kta" du vill ha det. "Det gör ont" hittade jag i MIDI-format pĂ„ midilagret.se för en 50-lapp. RĂ€ttaktigt gjord. đ±
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.