Jump to content
Annons

Jag letar efter ORUP-MIDI

Recommended Posts

Jocke Boberg (oregistrerad)
Postat

Ok, jag vet att mÄnga garvar nÀr dom ser denna posten, men jag behöver verkligen ha tag pÄ lite midi-filer med Orup. Jag har nÀmligen inte tid att ta ut lÄtarna. Det spelar ingen roll vilka det Àr, men gÀrna "hitsen".

SÄ... om nÄgon har midi-filer med Orup, maila, messa eller sÄ...

Tack pĂ„ Orup-förhand 😛

Annons
Postat

Omfattas inte midifiler av samma regler som... tja... sÀg... exempelvis mp3-filer?

😛

Orup Ă€r nog inte det enklaste att hitta nĂ€r det gĂ€ller midi sĂ„ det slutar nog med att du fĂ„r göra det sjĂ€lv, eller betala nĂ„gon annan misstĂ€nker jag. 😄

Postat

NÀr jag varken hittar pÄ google eller dc++ brukar jag kolla midilagret.se.

De har iaf följande Orup-lÄtar i sin MIDI-katalog:

M059 Orup Jag blir hellre jagad av vargar

M056 Orup Min faders grav

M094 Orup Stanna hos dig

M417 Orup & Glenmark Upp över mina öron

Postat (redigerat)

En klasskompis letade efter Lena PH's lĂ„t "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen frĂ„n nĂ„gon sida pĂ„ nĂ€tet för 8,50 €. Filen var sĂ„ felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt sjĂ€lv Ă€ndĂ„. Detta Ă€r risken med midifiler... Men det kanske Ă€r ok, frĂ„gan Ă€r hur "Ă€kta" du vill ha det.

Redigerat av Fierze
Postat
En klasskompis letade efter Lena PH's lĂ„t "Det gör Ont" som ju Orup har skrivit/producerat. Han testade att köpa midifilen frĂ„n nĂ„gon sida pĂ„ nĂ€tet för 8,50 €. Filen var sĂ„ felaktigt gjord/spelad att han fick spela in allt sjĂ€lv Ă€ndĂ„. Detta Ă€r risken med midifiler...  Men det kanske Ă€r ok, frĂ„gan Ă€r hur "Ă€kta" du vill ha det.

"Det gör ont" hittade jag i MIDI-format pĂ„ midilagret.se för en 50-lapp. RĂ€ttaktigt gjord. đŸ˜±

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.