Jump to content
Annons

Musikcommunity?

monochromic (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

Ända sen mp3.com försvann kĂ€nns det som om jag har haft svĂ„rt att fĂ„ ut min musik pĂ„ internet. Visst, har en personlig hemsida, men dit kommer ju ingen 😕 Vet ni om nĂ„n bra musikcommunity som kan funka som substitut till mp3.com? Har medlat runt lite pĂ„ beatmaka, men det Ă€r ju bara för dansmusik, och jag gör lite av varje.

Annons
Postat

Tack alla, har kollat in nÄgra av sajterna, verkar rÀtt bra. Jag borde kanske ha skrivit att jag menade stÀllen dÀr man kan fÄ lÀgga upp sin musik.

Jag tyckte det var sÄ skönt med mp3.com, för det var lixom "THE" place to be, numera kÀnns det som om det finns en hel massa smÄ communities istÀllet. Jaja, ska regga mig pÄ nÄgra av dom lÀnkarna ni postade.

Postat
Tja! Vi bygger om demomusic.nu och pÄ grund av

tekniska problem och bristande resurser mÄste

vi ha sajten stÀngd tills vidare.

😄

Postat

Jag har en kÀnsla av att download.com kommer att bli rÀtt stora... eftersom de Àr (eller iaf var) störst med software download Àr steget inte lika lÄngt för dem att bli stora/störst med music download.

Tills dess att Microsoft kommer med nĂ„n tjĂ€nst inbĂ€ddad i Windows förstĂ„ss... 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.