Lindh Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Hej, Högst onödigt eftersom jag inte hunnit stifta nÄgon bekantskap hÀr Ànnu. Men jag bytte ut mitt dÄvarande medlemsnamn "ciMic" som var reggat för lÀnge sedan mot ett skinande nytt. Allt med fokus pÄ den stundande upplÀggningen av min nya hemsida som kommer att gÄ i samma linje. Ha de gött. /Micke
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Gjorde samma sak för en tid sedan. Helt ok! đ VĂ€lkommen igen! đ
Björn Olsberg Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 Tjenare Lindh och vÀlkommen igen. Eftersom vi inte gÀrna ser att man har tvÄ inlogg pÄ forumet, hojta till med ngt av följande: * Om du vill behÄlla dina tidigare inlÀgg, sÄ raderar jag ditt nya inlogg "Lindh" och döper om ditt gamla till Lindh". * Vill du inte alls ha kvar det gamla sÄ raderar jag det.
Lindh Postat 5 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 5 oktober 2004 (redigerat) Tack Olsberg. Satt precis och tĂ€nkte skicka email till er angĂ„ende det. Ni fĂ„r gĂ€rna radera det gamla. (cimic) Vore snĂ€llt. Tackar. /Micke EDIT: Felstavning Olsberg đ Redigerat 5 oktober 2004 av Lindh
hammagrella Postat 5 oktober 2004 Postat 5 oktober 2004 VĂ€lkommen Lindh, var inte orolig, det hĂ€r Ă€r ett vanligt koncept inom musik- och filmbranschen. Funkar det inte med en etikett sĂ„ byter man! đ
Lindh Postat 5 oktober 2004 TrĂ„dstartare Postat 5 oktober 2004 Hihi ja stĂ€mmer sĂ„vĂ€l. Dessutom som kan man dĂ„ Ă€ven "glömma" bort gamla synder. Nu hade jag som tur var inga sĂ„dana men det finns tid att skapa en bunt nya kanske. đ
Lundin Postat 6 oktober 2004 Postat 6 oktober 2004 VĂ€lkommen som ny mĂ€nniska ..hmmm..vore ju praktiskt IRL ocksĂ„... göra ett bryt pĂ„ en bank, kamma hem sissĂ„dĂ€r 10 mille..sen byter man namn...POFF.. alla synder Ă€r borta.. đ .. .. đź
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.