Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Högst onödigt eftersom jag inte hunnit stifta nÄgon bekantskap hÀr Ànnu. Men jag bytte ut mitt dÄvarande medlemsnamn "ciMic" som var reggat för lÀnge sedan mot ett skinande nytt. Allt med fokus pÄ den stundande upplÀggningen av min nya hemsida som kommer att gÄ i samma linje.

Ha de gött.

/Micke

Annons
Dreamland Project (oregistrerad)
Postat

Gjorde samma sak för en tid sedan. Helt ok! 😕

VĂ€lkommen igen! 🙂

Postat

Tjenare Lindh och vÀlkommen igen. Eftersom vi inte gÀrna ser att man har tvÄ inlogg pÄ forumet, hojta till med ngt av följande:

* Om du vill behÄlla dina tidigare inlÀgg, sÄ raderar jag ditt nya inlogg "Lindh" och döper om ditt gamla till Lindh".

* Vill du inte alls ha kvar det gamla sÄ raderar jag det.

Postat (redigerat)

Tack Olsberg.

Satt precis och tÀnkte skicka email till er angÄende det.

Ni fÄr gÀrna radera det gamla. (cimic)

Vore snÀllt.

Tackar.

/Micke

EDIT: Felstavning Olsberg 😕

Redigerat av Lindh
Postat

VĂ€lkommen Lindh, var inte orolig, det hĂ€r Ă€r ett vanligt koncept inom musik- och filmbranschen. Funkar det inte med en etikett sĂ„ byter man! 😕

Postat

Hihi ja stÀmmer sÄvÀl.

Dessutom som kan man dÄ Àven "glömma" bort gamla synder.

Nu hade jag som tur var inga sĂ„dana men det finns tid att skapa en bunt nya kanske. 😕

Postat

VÀlkommen som ny mÀnniska

..hmmm..vore ju praktiskt IRL ocksĂ„... göra ett bryt pĂ„ en bank, kamma hem sissĂ„dĂ€r 10 mille..sen byter man namn...POFF.. alla synder Ă€r borta.. 🙂

..

.. 😼

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.