Jump to content
Annons

Monitorer!


mrjoke

Recommended Posts

Annons

Vad är ett hyffsat pris? Vad har du för krav och till vilken typ av musik ska du ha dom? Kan tipsa om ESI nEar05 eXperience. Kostar 1995:- på JAM och låter helt ok för sitt pris. Frågan är väl främst hur mycket du vill betala.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är ett hyffsat pris? Vad har du för krav och till vilken typ av musik ska du ha dom? Kan tipsa om ESI nEar05 eXperience. Kostar 1995:- på JAM och låter helt ok för sitt pris. Frågan är väl främst hur mycket du vill betala.

Ja man har ju hört att för att få nått bra ska man lägga ut minst 3000:- på ett par.... Vi tänkte spela in allt från hård Screamo till lugna fina akustiska låtar :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte det är en jättestor skillnad mellan ESI monitorerna och andra för runt 3000. Min erfarenhet av dessa är att det låter bra, lite klena i de låga registren och under 90hz så blir det lite jobbigt att mixa. 1995:- är de värda iaf tycker jag. Har ingen erfarenhet av andra monitorer i den prisklassen. Provlyssna om du har möjligheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte det är en jättestor skillnad mellan ESI monitorerna och andra för runt 3000. Min erfarenhet av dessa är att det låter bra, lite klena i de låga registren och under 90hz så blir det lite jobbigt att mixa. 1995:- är de värda iaf tycker jag. Har ingen erfarenhet av andra monitorer i den prisklassen. Provlyssna om du har möjligheten.

Great! de blir att kolla upp dem och fundera ltie 😎 tack för hjälpen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...