Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HallÄ,

Idag köpte jag fem stycken UAD pluggar.

NÀr jag hade betalt sÄ laddade jag ner authorization filen.. MEN sen nÀr jag dubbelklickar pÄ den sÄ stÄr det följande "Redigering av Registet har inaktiverats av din administratör". Vad kan menas med detta? :S

Är VÄLDIGT tacksam för svar! 😉

Hade gott folks!

Annons
Postat
HallÄ,

Idag köpte jag fem stycken UAD pluggar.

NÀr jag hade betalt sÄ laddade jag ner authorization filen.. MEN sen nÀr jag dubbelklickar pÄ den sÄ stÄr det följande "Redigering av Registet har inaktiverats av din administratör". Vad kan menas med detta? :S

Är VÄLDIGT tacksam för svar! 🙂

Hade gott folks!

Att du har för mycket pengar för ditt eget bĂ€sta. 😉

Åke

Postat

Fasen, det funkade inte att dra 😉 Gaaaahhhhh..........

Kan det vara ett virus tror ni?

hade!

Postat
Mac eller PC.

Om PC: Du mÄste ha fullstÀndiga rÀttigheter i systemet för att Àndra i registret (Administrator).

Ja! Jag kör PC..Och jag Ă€r administratör! Detta Ă€r VÄLDIGT konstigt alltsĂ„ 😉

Postat (redigerat)

Kolla http://forum.uaudio.com/ om du inte kan hitta nÄt dÀr. Annars fÄr du maila efter helgen till dom Ä frÄga. Supporten Àr grymt bra. Annars sÄ ska det ju funka med att bara dubbelklicka pÄ regfilen sÄ ska du vara i hamn..

TrĂ„kigt vĂ€rre.. 😉

Redigerat av KillwithSkill
Postat
XP SP2?

SĂ„dĂ€r! Nu funkar det! Jag hade nĂ„got slags virus i datorn som gjorde sĂ„ att regedit spökade!! hehe...Nu funkar pluggarna! wiiio Ă€r överlycklig! 😉

Tack för alla svar iaf 🙂

Hade gott mates!

Postat

Jag köpte,

Cambrigde

Fairchild

Pultec Pro

1176LN

LA2A

Plate 140

Jag har ALDRIG testat nĂ„got som lĂ„ter sĂ„ bra som dom alltsĂ„..😼 BĂ€sta köpet jag nĂ„gonsin har gjort!!

Postat
Jag köpte,

Cambrigde

Fairchild

Pultec Pro

1176LN

LA2A

Plate 140

Jag har ALDRIG testat nĂ„got som lĂ„ter sĂ„ bra som dom alltsĂ„..😳 BĂ€sta köpet jag nĂ„gonsin har gjort!!

SĂ„ det blev Fairchild ocksĂ„ 😼 bra val

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.