Jump to content
Annons

Köpa UAD-pluggar utan kort


bakke

Recommended Posts

Jag har ett begagnat UAD-1-kort på gång, får hem det i nästa vecka, och när jag kollade på UA's sida igår så såg jag att dom har bra rabatter på några pluggar som jag vill ha. Problemet är att jag har ju inget kort registrerat och jag vill inte lägga ut några tusenlappar (trots rabatten) på nåt som jag inte vet om jag kan använda när kortet kommer.

Hur funkar det när man köper en plugg hos UA?

Köper man den och den registreras direkt på kortet eller registrerar man den i efterhand?

Jag har iallafall kommit fram till att det går att lägga pluggarna i kundvagnen utan att jag har nåt kort registrerat, men jag har inte gått längre än så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har iallafall kommit fram till att det går att lägga pluggarna i kundvagnen utan att jag har nåt kort registrerat, men jag har inte gått längre än så.

Tror inte det kommer att funka iom de måste ju veta vilket kort som uppgraderingarna skall hamna på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur funkar det när man köper en plugg hos UA?

Köper man den och den registreras direkt på kortet eller registrerar man den i efterhand?

Alla pluggar är med i programvaran från början men de är låsta förutom en demoperiod.

Det du köper är en licensfil som låser upp pluggen. Den gäller för ett specifikt kort.

Åke

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...