mq4 Postat 30 december 2007 Postat 30 december 2007 En riktigt fin synth! 😱 Åh, så vacker! Av ren nyfikenhet - vad skulle krävas för att lägga vantarna på en sådan?
Tully Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 jag är inte helt hundra men jag skulle kunna tänka mig ångonstans e mellan 3 till 20tusen beroende på hur mycke du vill löda. har du tur lär du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som äger dom villl inte gärna bli av med dom, tråkigt sällsynta är dom men grymmt balla. En riktigt fin synth! Åh, så vacker! Av ren nyfikenhet - vad skulle krävas för att lägga vantarna på en sådan?
Twilight_Zound Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 En polare till mig sålde en för 7000 för ett tag sen... Det va billigt gjort...
android Postat 8 januari 2008 Postat 8 januari 2008 jag är inte helt hundra men jag skulle kunna tänka mig ångonstans e mellan 3 till 20tusen beroende på hur mycke du vill löda. har du tur lär du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som äger dom villl inte gärna bli av med dom, tråkigt sällsynta är dom men grymmt balla. En polare till mig sålde en för 7000 för ett tag sen...Det va billigt gjort... 🙁 Eh, jo, 6-8000kr är nog de priser de jag sett att de gått för det senaste året.
Tully Postat 9 januari 2008 Postat 9 januari 2008 he he. Se där ja. Jag såg en för 7papp för en par år sen... kanske var den 😛 jag är inte helt hundra men jag skulle kunna tänka mig ångonstans e mellan 3 till 20tusen beroende på hur mycke du vill löda. har du tur lär du hitta en bra för 10 men jag inte hundra... dom som äger dom villl inte gärna bli av med dom, tråkigt sällsynta är dom men grymmt balla. En polare till mig sålde en för 7000 för ett tag sen...Det va billigt gjort... 😉 Eh, jo, 6-8000kr är nog de priser de jag sett att de gått för det senaste året.
markusEriksson Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Antar att detta exemplar är sålt? Det är ju värt att dubbelkolla tänker jag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.