Jump to content
Annons

Presentation...


Cobber

Recommended Posts

Jahaja, hittade då den här tråden och misstänker att det är egentligen här man borde börja. Så då gör jag väl det! :-)

Jag heter då Henrik Hansson, är snart 30... ajaj... och bor i Malmö. Där har jag ett vanligt 8-17-jobb men resten av tiden ägnar jag i stort sett åt musik. Jag är väl mest gitarrist, men har på senare år kommit att ägna mer och mer av tiden åt inspelning, mixning mm.

Jag har bott ett år i Stockholm för att gå SAEs Audio Engineering Diploma. Vet inte om det gav mig så mycket mer än just ett år hemifrån som var väldigt skönt. Man blir lätt hemmablind, och när jag kom tillbaka till Malmö kom jag att uppskatta stan än mer än jag gjort tidigare.

Jag spelar bas i ett band som heter The Love. Vi har inte hunnit med så mycket än mer än några inspelade låtar. Vi letar för tillfället livegig och har precis börjat inspelningen av tre nya låtar. Vår studiodagbok kan ni följa på annan plats här på forumet.

Jag har en egen liten studio i Malmö där jag och mitt band spelar in våra låtar, men jag har även gjort inspelningar av andra demoband där. Är ni intresserade av att göra en inspelning är ni alltid välkomna att höra av er, så kan jag säkert hjälpa till på ett eller annat sätt!

Länkar till det mesta hittar ni här nedan i min signatur...

Sådär, då var det avklarat... GOD JUL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...