Jump to content
Annons

QueenMoha presenterar sig

Recommended Posts

Guest QueenMoha
Posted

Hej!

Jag heter Moha och är 18år.. Jag är ny i den här sajten och vet inte hur den går till?!?

Trots att jag har ett funktionshinder så har jag alltid brint för att skriva texter, men har aldrig hittat någon som vill göra musiken?! Skriver mycket om känslor.. Men vill även lära mig att göra musik.

För länge sedan köpte jag en studio med Cubase, men jag fick aldrig lära mig det programmet tillräckligt. Så studion har bara stått.. Men när jag flyttade upp till Tyresö så började jag på Lodic på Kulturama i Hammarby Sjöstad. Där hade jag en underbar lärare som gick igenom det mesta, så jag känner att jag behöver en MAC + Lodic..

Skall till våren plugga vidare på Kulturama på Singer/Song Whriter förbyggande inför kommande studier innom musikprodution.

/Moha

• 2 weeks later...
Annons
Posted (edited)

Välkommen Moha!

Spelar ingen roll om du har ett funktionshinder. Musik och texter kommer innifrån och en

insida har vi alla 😆

Kolla lite under delen "Samarbeten"

så kommer du hitta musiker, textskrivare, låtskrivare som behöver hjälp med diverse saker.

Kan vara att en producent behöver någon som skriver en text till hans låt, då kan du kanske om du vill, hjälpa honom.

Välkommen och lycka till!

Edited by Soundborn