Jump to content
Annons

AKUT! Installationsproblem AKUT!


Tano

Recommended Posts

Undrar om nån kan hjälpa mig.

Jag installerade Cubase LE 4. Funkade bra men ett mindre problem uppstod varpå jag rekommenderades att avinstallera och nyinstallera.

Nu har det uppstått ett nytt problem. När jag ska registrera Cubase igen så går jag som vanligt in på Steinbergs sida. Jag väljer reinstall och de efterfrågar "New e-license". Där har ni mitt problem. Jag har e-licensen från förra installationen men den funkar inte. För att ladda ner en ny via License Control Center efterfrågas aktiveringskod. Jag slår in den jag fick från Steinberg, men nej du, den har ju redan använts en gång. Återvändsgränd! Hur 17 går jag vidare???

Vore hemskt glad för lite hjälp...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
Ring supporten på MI7, så löser de säkert problemet. Killarna där brukar kunna reda ut alla möjliga frågor. 😄

Pratade med de igår och då sa de: "jag är ledsen men LE har vi inte support för eftersom vi inte säljer det. Cubase LE säljs bara tillsammas med hårdvara som ljudkort t ex och det är hårdvarutillverkaren som sköter supporten."

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Ring supporten på MI7, så löser de säkert problemet. Killarna där brukar kunna reda ut alla möjliga frågor. 😕

Pratade med de igår och då sa de: "jag är ledsen men LE har vi inte support för eftersom vi inte säljer det. Cubase LE säljs bara tillsammas med hårdvara som ljudkort t ex och det är hårdvarutillverkaren som sköter supporten."

Maila din hårdvarutillverkare.

M-Audio var hur bra som helst när jag tog kontakt med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...