Limpo Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Hej! TĂ€nkte höra om nĂ„gon varit med om liknande.Det brusar i Logic ungefĂ€r var femte sekund... har inte varit med om det tidigare i Logic 8. Har precis instalerat det i en Mac Pro, hade inte alls detta problem i min MacBook Pro. I MBP körde jag iofs 10.4.9 och nu i MP Ă€r det 10.4.10... kan det ha nĂ„got med saken att göra? Jag har hört att det varit ljudbugg i 10.4.10 men jag hade inga problem alls i iTunes. Ăvrigt sĂ„ kör jag ett M-Audio Firewire Solo i vĂ€ntan pĂ„ ett nytt ljudkort och helt super sproilans Genelec 8030. Skulle vara vĂ€ldigt tacksam för svar! /Limpo P.S Ăr det nĂ„gon som upplevt nĂ„gra problem med Logic Studio i Leopard? Jag vĂ„gar inte uppdatera till det Ă€n. Och ursĂ€kta om det Ă€r lite flummigt formulerat hĂ€r.. jag Ă€r vĂ€ldans trött:)
Lars XLN Audio Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Hej!TĂ€nkte höra om nĂ„gon varit med om liknande.Det brusar i Logic ungefĂ€r var femte sekund... har inte varit med om det tidigare i Logic 8. Har precis instalerat det i en Mac Pro, hade inte alls detta problem i min MacBook Pro. I MBP körde jag iofs 10.4.9 och nu i MP Ă€r det 10.4.10... kan det ha nĂ„got med saken att göra? Jag har hört att det varit ljudbugg i 10.4.10 men jag hade inga problem alls i iTunes. Ăvrigt sĂ„ kör jag ett M-Audio Firewire Solo i vĂ€ntan pĂ„ ett nytt ljudkort och helt super sproilans Genelec 8030. Skulle vara vĂ€ldigt tacksam för svar! /Limpo P.S Ăr det nĂ„gon som upplevt nĂ„gra problem med Logic Studio i Leopard? Jag vĂ„gar inte uppdatera till det Ă€n. Och ursĂ€kta om det Ă€r lite flummigt formulerat hĂ€r.. jag Ă€r vĂ€ldans trött:) kan det va nĂ„n plugg som kör i demo mode? En del pluggar har ju bruspulser som "demo limitation".
Limpo Postat 9 december 2007 TrÄdstartare Postat 9 december 2007 Hmm... Jag tror inte det. Men nu nÀr jag testar en annan lÄt sÄ lÄter det precis som det ska och i den har jag samma pluggar igÄng. Men dÄ vet jag iallafall att det inte Àr Logic, monitorer eller datorn iallfall. Tack, Lars, för det snabbaste svaret i forumets historia=D Jag ska kika mer imorrn nÀr jag inte hÄller pÄ att somna pÄ tangentbordet. /Limpo
Limpo Postat 10 december 2007 TrÄdstartare Postat 10 december 2007 Nu har jag hittat problemet... Amplitube som brusade. SÄ XLN-Lars, du hade helt rÀtt. Tydligen sÄ mÄste jag registrera om alla pluggar för ajg har bytt dator. Trodde inte det skulle vara nÄgra problem nÀr jag gjorde överföringen frÄn MBP till MP. /Limpo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.