notna (oregistrerad) Postat 15 november 2007 Postat 15 november 2007 Hej, Jag undrar helt enkelt om de som anvÀnder sin IPod i bilen lÀmnar kvar den i handskfacket under vintern. TÄl poden kylan eller Àr den kÀnslig? Det finns sÀkert att lÀsa i manualen men det Àr ju inte sÀkert maxtemperaturen som nÀmns dÀr stÀmmer...apple vill ju skydda sig sÄ de kanske har tagit i lite... NÄgon som har verklig erfarenhet?
saverman Postat 15 november 2007 Postat 15 november 2007 Tekniken i sig Àr ingen fara med. Vad Àr det för skÀrm i den? Den kan ju bli lite seg innan vÀrmen har kommit upp och lagga lite men nÄgon fara Àr det nog inte. Kanske kan passa pÄ att lÄna trÄden. PÀronens bil har 3.5mm-uttag, iofs har ingen provat det Àn, men hur fÄr man restan att vara tyst? Antingen sÄ snurrar ju nÄgon av skivorna i eller sÄ gÄr radion. Eller tystnar den nÀr den fÄr kontakt dÀrifrÄn? FÄr vÀl testa... TÀnkte om nÄgon visste.
notna (oregistrerad) Postat 15 november 2007 Postat 15 november 2007 Har den 3.5 ingÄng finns det kanske ett aux mode eller liknande? Kanske gÄr det att köra cd utan ngn skiva i? Jo, det Àr klart skÀrmen kan nog lagga en del. Men sÄ lÀnge den inte skadas sÄ!
saverman Postat 15 november 2007 Postat 15 november 2007 (redigerat) Nej, ingen AUX. Jag letade igenom alla menyer oxÄ men inget spÄr. Ah, fÄr prova imorgon. Ska hjÀlpa morsan med handsfreen oxÄ... Vilken modell har du? Redigerat 15 november 2007 av saverman
notna (oregistrerad) Postat 16 november 2007 Postat 16 november 2007 30 gb, versionen innan den senaste.
Mr Keys Postat 16 november 2007 Postat 16 november 2007 nu Àr det ju inget direkt svar pÄ frÄgan, men denna finns ju ocksÄ, sÄ kör man helt enkelt bilstereon pÄ radio: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/sw...&nplm=TG191 trodde faktiskt de var olagliga i sverige, men tydligen inte, dÄ de sÀljs pÄ AppleSwedenStore....kanske har Àndrats...!?
karllinus Postat 16 november 2007 Postat 16 november 2007 Vad skulle vara olagligt? đ att sĂ€nda radio utan tillstĂ„nd.
Mr Keys Postat 16 november 2007 Postat 16 november 2007 det var nÄgot med radiosÀndningar i början....att den inte fick sÀljas i sverige dÄ man inte fick sÀnda "privat" pÄ FM-nÀtet typ (nÄgon gammal komunistisk kvarleva tÀnkte jag)....fast det kanske bara var en myt?? ....kÀnde dock flera för ett nÄgra Är sedan som köpte sina frÄn USA istÀllet dÄ den inte fanns att fÄ tag pÄ i sverige....
android Postat 16 november 2007 Postat 16 november 2007 SÄna dÀr radiosÀndare Àr tillÄtna sedan ett tag tillbaka eftersom de har sÄ kort rÀckvidd, ett par meter max. Har en sjÀlv (dock ej iPod-varianten) som funkar helt ok, fast det verkar ofta bli monoljud av nÄn anledning, vilket Àr lite störigt.
saverman Postat 16 november 2007 Postat 16 november 2007 För tidigt pÄ morgonen, jag trodde det var en mottagare.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.