Jump to content
Annons

Konsolidera spår?


petersays

Recommended Posts

Alltså detta är säkert busenkelt men jag frågar ändå. I Logic kan man ju använda consolidate tracks för att mixa ned alla spår var för sig så att varje kanal blir ett enskilt spår med effekter och allt på och att alla spår har samma start- och slutpunkt.

Men hur kirrar man detta enklast i cubase? Alltså att mixa ned track för track tar ju åratal. Och jag sitter med ca 50 projekt med kanske 20 spår i varje som måste mixas ned på det sättet eftersom jag switchar från Cubase SX 3till Logic 8.

Tacksam för hjälp.

/Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)
Alltså detta är säkert busenkelt men jag frågar ändå. I Logic kan man ju använda consolidate tracks för att mixa ned alla spår var för sig så att varje kanal blir ett enskilt spår med effekter och allt på och att alla spår har samma start- och slutpunkt.

Men hur kirrar man detta enklast i cubase? Alltså att mixa ned track för track tar ju åratal. Och jag sitter med ca 50 projekt med kanske 20 spår i varje som måste mixas ned på det sättet eftersom jag switchar från Cubase SX 3till Logic 8.

Tacksam för hjälp.

/Peter

1. OMF export som inte funkar något vidare från Cubase till Logic.

2. Du får mixa ned spår för spår... mycket jobb men så vitt jag vet enda säkra sättet.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...