Jump to content
Annons

monitorstativ till Esi nEar 05?


klasho

Recommended Posts

Tjenixxxx!

Har nu inköpt ett par Esi nEar 05 eXperience som sista delen i min nya hemstudio. Men det e så att mitt datorbord e alldelles för litet för att ställa dom på. Så jag behöver tips om monitorstativ. Inte allt för dyra eftersom min budget har gått i taket. Funkar vad som hellst? Var hittar man? Monitorerna verkar inte ha nåt fäste att sätta fast dom med.Eller är det billigare att köpa ett nytt datorbord som har plats/ hyllor att sätta dom på? Och var hittar man det i sånna fall? Mitt datorbord som jag har nu är ett billigt ett från biltema, men det funkar alldelles utmärkt att ha dator, tangentbord, midisynth och FW ljudkort på. Många frågor jag vet.... men det är förhoppningsvis mitt sista inlägg av den här karraktären. Svar belönas med goda vibrationer!!

PS. Det här e första inlägget jag gör med min nya Imac!! FET dator!!! 😉

Redigerat av klasho
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
Annons

Hej, hur löste det sig, jag funderar på o hänga mina fr taket

Robc

Tjenixxxx!

Har nu inköpt ett par Esi nEar 05 eXperience som sista delen i min nya hemstudio. Men det e så att mitt datorbord e alldelles för litet för att ställa dom på. Så jag behöver tips om monitorstativ. Inte allt för dyra eftersom min budget har gått i taket. Funkar vad som hellst? Var hittar man? Monitorerna verkar inte ha nåt fäste att sätta fast dom med.Eller är det billigare att köpa ett nytt datorbord som har plats/ hyllor att sätta dom på? Och var hittar man det i sånna fall? Mitt datorbord som jag har nu är ett billigt ett från biltema, men det funkar alldelles utmärkt att ha dator, tangentbord, midisynth och FW ljudkort på. Många frågor jag vet.... men det är förhoppningsvis mitt sista inlägg av den här karraktären. Svar belönas med goda vibrationer!!

PS. Det här e första inlägget jag gör med min nya Imac!! FET dator!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, hur löste det sig, jag funderar på o hänga mina fr taket

Robc

Tjenixxxx!

Har nu inköpt ett par Esi nEar 05 eXperience som sista delen i min nya hemstudio. Men det e så att mitt datorbord e alldelles för litet för att ställa dom på. Så jag behöver tips om monitorstativ. Inte allt för dyra eftersom min budget har gått i taket. Funkar vad som hellst? Var hittar man? Monitorerna verkar inte ha nåt fäste att sätta fast dom med.Eller är det billigare att köpa ett nytt datorbord som har plats/ hyllor att sätta dom på? Och var hittar man det i sånna fall? Mitt datorbord som jag har nu är ett billigt ett från biltema, men det funkar alldelles utmärkt att ha dator, tangentbord, midisynth och FW ljudkort på. Många frågor jag vet.... men det är förhoppningsvis mitt sista inlägg av den här karraktären. Svar belönas med goda vibrationer!!

PS. Det här e första inlägget jag gör med min nya Imac!! FET dator!!! 😆

Tja robc! Det blev fin fint serru! Jag behöll databordet och köpte monitorstativen Quiklok BS300. ca 350 spänn styck på thomann.de. Det var dom billigaste stativen jag hitta men dom funkar bra. Monitorerna har inte trillat i golvet än iaf. Står stabilt fast dom inte är fastsatta på nått sätt. Instruktionerna var däremot ganska bristfälliga, jag fick över en del skruvar och så som dom inte visade vart dom skulle sitta. Men dom var överflödiga ändå tydligen för det vart ju bra. 😄

Redigerat av klasho
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...