Audiorent Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 Enligt SVT:s regler måste bidraget vara dem tillhanda senast den 25/9 eller poststämplat den 25/9. Om jag skickar imorgon tisdag (alltså den 25/9) poststämplas brevet den dagen eller dan efter när det delas ut?? Nån som sommarjobbat på posten?? M
musik (oregistrerad) Postat 24 september 2007 Postat 24 september 2007 Enligt SVT:s regler måste bidraget vara dem tillhanda senast den 25/9 eller poststämplat den 25/9. Om jag skickar imorgon tisdag (alltså den 25/9) poststämplas brevet den dagen eller dan efter när det delas ut?? Nån som sommarjobbat på posten?? M Kräv att de poststämplar brevet så du ser det, när du lämnar in det.
Audiorent Postat 24 september 2007 Trådstartare Postat 24 september 2007 Enligt SVT:s regler måste bidraget vara dem tillhanda senast den 25/9 eller poststämplat den 25/9. Om jag skickar imorgon tisdag (alltså den 25/9) poststämplas brevet den dagen eller dan efter när det delas ut?? Nån som sommarjobbat på posten?? M Kräv att de poststämplar brevet så du ser det, när du lämnar in det. Kom på att jag nog gjorde så sist. Får helt enkelt åka in till stan och leta upp postkontoret...... Tack
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.