Plus o Minus Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 PLUS & MINUS Fakta om Plus. - Plus ger dig lite mer Fakta om Minus. - Minus ger dig lite mindre. Ăvrig fakta. - Hej! - Ett plus till Björn E-jay Olsberg för hans fenomenala ledarinsattser varje mĂ„nad. - Ett minus till surströmming. Mvh. Plus & Minus
Plus o Minus Postat 13 september 2004 TrÄdstartare Postat 13 september 2004 (redigerat) Plus *det vill sÀga jag* Àr den snÀlla, medans Minus Àr den mindre snÀlla. SÄ svaret pÄ din frÄga Àr tvÄ (2). Mvh Plus Redigerat 13 september 2004 av Pluss & Minus
Plus o Minus Postat 13 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 13 september 2004 (redigerat) +-0 Varför dubbla S? đź Kan det vara ett stavfel mĂ„ntro, Minus Ă€r osĂ€ker đ Mvh Plus Olsberg med all sin vĂ€nlighet fĂ„r vĂ€ll korrigera vĂ„rat misstag? Edit: du har sĂ„ rĂ€tt hackeman *Plus & Minus skĂ€ms* Redigerat 13 september 2004 av Pluss & Minus
tordA Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 HiYa đź tvĂ„ S bara för att det Ă€r Plus (plu skulle se konstigt ut đ )
Lundin Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Ăh..VĂ€lkommen Ser lite schizofrent ut pĂ„ nĂ„t sĂ€tt... eller ett sĂ€tt att skydda sig sjĂ€lv om man inte vill stĂ„ för det man skrivit... đ - aeeee..det var inte jag..det var den andre
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 VÀx upp ditt fjortistroll. Ingen vill veta var du köpt din tröja.
Plus o Minus Postat 13 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 13 september 2004 VĂ€x upp ditt fjortistroll. Ingen vill veta var du köpt din tröja. Jag Ă€lskar dig med đ Mvh. Plus
hammagrella Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 (redigerat) Ăh..VĂ€lkommen Ser lite schizofrent ut pĂ„ nĂ„t sĂ€tt... eller ett sĂ€tt att skydda sig sjĂ€lv om man inte vill stĂ„ för det man skrivit... đ - aeeee..det var inte jag..det var den andre Typ Det var faktiskt JĂ„nni Balle som sa't ja jag lovar det Ă€r sant det var inte jag jag kan inte alls rĂ„ för det JĂ„nni gör Edit: Men varmt vĂ€lkommen förstĂ„s, glömde jag ju sĂ€ga me'ns jag nejmdroppade hĂ€r! Redigerat 13 september 2004 av hammagrella
hackeman Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 +-0 Varför dubbla S? đ Kan det vara ett stavfel mĂ„ntro, Minus Ă€r osĂ€ker đ Mvh Plus Olsberg med all sin vĂ€nlighet fĂ„r vĂ€ll korrigera vĂ„rat misstag? Edit: du har sĂ„ rĂ€tt hackeman *Plus & Minus skĂ€ms* Verkar som Olsberg hört din bön och suddat ett S nu... đ
Jazzman Postat 13 september 2004 Postat 13 september 2004 Fakta om Plus.- Plus ger dig lite mer Fakta om Minus. - Minus ger dig lite mindre. jaha.. vĂ€lkommen, verkar bli svĂ„rt det hĂ€r đ
Plus o Minus Postat 13 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 13 september 2004 Fakta om Plus. - Plus ger dig lite mer Fakta om Minus. - Minus ger dig lite mindre. jaha.. vĂ€lkommen, verkar bli svĂ„rt det hĂ€r đČ Ăr det nĂ„got som Ă€r svĂ„rt sĂ„ Ă€r det bingolotto. ///Minus
Nisse Postat 14 september 2004 Postat 14 september 2004 Jaja, ni Ă€r vĂ€l Ă€ndĂ„ vĂ€lkomna hit.. đČ //Nisse
Plus o Minus Postat 14 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 14 september 2004 Jaja, ni Ă€r vĂ€l Ă€ndĂ„ vĂ€lkomna hit.. đ //Nisse đ pĂ„ dig med, men tack iaf. ///Minus
ViktorDenStore Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 VĂ„gar inte skriva för mkt för dĂ„ kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, VĂ€lkommen đ
Plus o Minus Postat 30 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 30 september 2004 VĂ„gar inte skriva för mkt för dĂ„ kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, VĂ€lkommen đ Ăr du spydig? ///Minus đ
Carl_B Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 VĂ„gar inte skriva för mkt för dĂ„ kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, VĂ€lkommen đź Ăr du spydig? ///Minus đ đ ja fattar fortfarande inte... đ
Plus o Minus Postat 30 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 30 september 2004 VĂ„gar inte skriva för mkt för dĂ„ kommer "Minus"-komentarerna antar jag, men hur som helst, VĂ€lkommen đ Ăr du spydig? ///Minus đ đź ja fattar fortfarande inte... đ Om du slutar sĂ„ ska du se att allt klarnar inom kort đ ///Minus
Lundin Postat 30 september 2004 Postat 30 september 2004 Det ser ut som Calle headbangar.......... pĂ„ riktigt đ
slaptap Postat 1 oktober 2004 Postat 1 oktober 2004 ...asgarv...det hĂ€r pĂ„minner om X&Y....vĂ€lkommen/vĂ€lkomna iaf.... đđđ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.